Carmen

In de afgelopen jaren heb ik door Carolien meerdere prachtige sieraden laten maken. Zowel met moedermelk als haarlok en as. De eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst bij Carolien ging dat... In de afgelopen jaren heb ik door Carolien meerdere prachtige sieraden laten maken. Zowel met moedermelk als haarlok en as. De eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst bij Carolien ging dat om 3 ringen met moedermelk, een haarlok en as, zodat ik mijn dochter altijd dichtbij me kan dragen. Ik ben Carolien nog steeds erg dankbaar dat ze mij de haarlok en moedermelk ring alvast stuurde terwijl het nog wachten was op de as. Later heb ik nog een ketting, armband en ringen besteld en allemaal even prachtig en afgestemd op elkaar, zo fijn hoe Carolien met je meedenkt. De sieraden die ik heb laten maken zijn mij onwijs dierbaar en ik draag ze met trots. De volgende ring is alweer besteld en ik kan niet wachten hem toe te voegen aan mijn andere ringen. Ik kan dan ook iedereen aanraden een prachtig, tijdloos en stijlvol sieraad te bestellen!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Carmen, jij bent wel echt een ere-klant. Dankjewel voor al die keren dat ik iets moois voor je mocht maken. dat ik onderdeel mocht zijn van je verdriet en ook van jullie geluk.
Liefs Carolien

Hanne

Ik heb een heel mooie moedermelkring gekocht bij haar. Heel tevreden mee!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Dank voor je bericht Hanne.

M. van Soest

Carolien heeft voor mij een moedermelk bedeltje gemaakt.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Veel draagplezier van het bedeltje!

Kato De Clercq

Moedermelksierraad

dank, Kato.

Yvonne Span -Rodenrijs

Drie jaar geleden mijn eerste bedel besteld en nu -voor mijn tweede kind- mijn tweede bedel voor mijn armband. Ik vind het prachtig hoe de letters in het zilver staan met beide hun eigen melk. Het... Drie jaar geleden mijn eerste bedel besteld en nu -voor mijn tweede kind- mijn tweede bedel voor mijn armband. Ik vind het prachtig hoe de letters in het zilver staan met beide hun eigen melk. Het is subtiel maar de waarde van de borstvoedingstijd is zo mooi.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Dat is het zeker. dankjewel Yvonne!

Sandra Turk

Ik heb 3 jaar geleden 2 stapelringen laten maken. Een met moedermelk en een met de geboortesteen van de maand juni. De ringen zijn na 3 jaar nog steeds prachtig. Ik draag ze iedere dag. De gravering... Ik heb 3 jaar geleden 2 stapelringen laten maken. Een met moedermelk en een met de geboortesteen van de maand juni. De ringen zijn na 3 jaar nog steeds prachtig. Ik draag ze iedere dag. De gravering is heel mooi en goed leesbaar en ik ben iedere dag nog dankbaar dat ik het heb gedaan. Ik heb een enorme haat/liefde verhouding gehad met borstvoeding en deze dingen herinneren me vooral aan de mooie momenten en maken me trots dat ik het ondanks alles zo lang heb volgehouden. De communicatie met Carolien was echt prima. Je bent het echt waard om deze investering voor jezelf te doen.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Daar mag je trots op zijn.
Dankjewel voor jouw investering, en wat fijn om dat zo te lezen.

Henriette Maat

Ontzettend blij met mijn moedermelk bedel met geboortesteen! Ik ben snel en vriendelijk geholpen door Carolien. De bedel kwam mooi verpakt binnen en veel sneller dan verwacht!

Audrey Potman-Jansen

Carolien heeft in 2020 voor mij een moedermelk ring gemaakt. I.c.m. de quarantaine kon ik niet langs haar zaak, maar heeft zij via videobellen een consult met mij gedaan om me te helpen kiezen voor... Carolien heeft in 2020 voor mij een moedermelk ring gemaakt. I.c.m. de quarantaine kon ik niet langs haar zaak, maar heeft zij via videobellen een consult met mij gedaan om me te helpen kiezen voor een design.

Ik heb een prachtige ring ontvangen, maar ik had me verkeken op de maat. Carolien heeft de ring toen voor mij vergroot.
3 jaar na dato heb ik de ring per ongeluk laten vallen, waardoor het element met de moedermelk er uit is gevallen. Carolien heeft me toen geholpen met ideeën en toen heb ik een geboortesteentje laten plaatsen.

Ik ben nu in verwachting van ons 2e kindje en ik hoop graag over een aantal jaar dat borstvoeding avontuur wederom mooi af te kunnen sluiten met een sieraad van Moedersmooiste.

Nogmaals dank voor alles!

Vicky Vermeulen

Super, heel betrokken, meedenkent en behulpzaam. Ik heb een moedermelk ring laten maken met 1 component melk en 3 geboortestenen die voor mijn 3 kinderen staan. Ik krijg er constant complimenten over.

Nienke de Korte

Heel fijn, net zoals bij een eerdere bestelling.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Fijn, Nienke. Liefs Carolien.