Audrey Potman-Jansen

Carolien heeft voor mij een moedermelkring gemaakt, ring vergroot en de ring aangepast/ gerepareerd jaren na dato i.v.m. schade.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Veel plezier ervan, Audrey!
Dank voor de review.
Groet Carolien.

Yael Haller

Nadat ik onze 3 kinderen borstvoeding heb gegeven vond ik het leuk om een sieraad te dragen met een tastbare herinnering aan deze bijzondere periode. Carolien heeft mij snel, vriendelijk en... Nadat ik onze 3 kinderen borstvoeding heb gegeven vond ik het leuk om een sieraad te dragen met een tastbare herinnering aan deze bijzondere periode. Carolien heeft mij snel, vriendelijk en professioneel geholpen. En 6 jaar later draag ik het sieraad nog met trots.

Mariella doornebosch

Marije Kloet

Ik vond het super moelijk om via de site te bepalen welke moedermelk-ring ik het mooiste zou vinden - iets met een kind in een snoepwinkel, alles is mooi. Uiteindelijk gekozen voor de Beau#1 en geen... Ik vond het super moelijk om via de site te bepalen welke moedermelk-ring ik het mooiste zou vinden - iets met een kind in een snoepwinkel, alles is mooi. Uiteindelijk gekozen voor de Beau#1 en geen moment spijt gehad van mijn keuze. Ik ben er helemaal weg van en krijg er veel complimenten over.

Sharona

Ik heb hier een gouden moedermelk ring besteld, als aandenken aan mijn borstvoedingsperiode en deze draag ik iedere dag met ontzettend veel trots. De ring is echt prachtig en het contact verliep ook... Ik heb hier een gouden moedermelk ring besteld, als aandenken aan mijn borstvoedingsperiode en deze draag ik iedere dag met ontzettend veel trots. De ring is echt prachtig en het contact verliep ook heel fijn. Nu ik aan mijn tweede avontuur bezig ben ga ik hier zeker nog eens bestellen. Aanrader!

Daisy

In 2022 heb ik een moedermelkbedel laten maken. Een heel prachtig aandenken van een moeilijke periode. Het opsturen van het buisje verliep wat onhandig. De PostNL was namelijk mijn pakketje kwijt.... In 2022 heb ik een moedermelkbedel laten maken. Een heel prachtig aandenken van een moeilijke periode. Het opsturen van het buisje verliep wat onhandig. De PostNL was namelijk mijn pakketje kwijt. Ik ben toen heel goed geholpen door Carolien, waardoor ik niet opnieuw een opstuursetje hoefde te kopen. Door mijn onzekerheid of mijn pakketje wel aan zou komen (ik had op dat moment geen bruikbare melk meer door behandelingen) gaf het opsturen wel wat spanning. Ik kon namelijk de melk helaas niet afgeven, dat was het enige minpunt. Gelukkig kwam het goed en heb ik nu een prachtig sieraad van iets wat mijn lichaam, nooit meer kan produceren. Het eindresultaat is toch het allerbelangrijkste! Nogmaals dank!

Cindy Tromp

Ik draag al enkele jaren met plezier een moedermelk ketting met het klavertje vier. Een ontzettend mooi en waardevol sieraad. Goede service en duidelijk met liefde gemaakt én verstuurd!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Kijk 's aan. Wat goed. Fijn om te horen, Cindy!
Liefs Carolien.

Rob

In eerste instantie pasten de stapelringen niet goed. Ze heeft dit keurig verholpen.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Dankjewel voor het delen, Rob.
lieve groet Carolien.

Malou

Ik heb een moedermelk bedeltje besteld. Dit ging heel gemakkelijk, de instructies waren duidelijk en het setje was snel opgestuurd, net als het bedeltje nadien! Echt zo blij mee, voor mij een... Ik heb een moedermelk bedeltje besteld. Dit ging heel gemakkelijk, de instructies waren duidelijk en het setje was snel opgestuurd, net als het bedeltje nadien! Echt zo blij mee, voor mij een mooie/bijzondere periode af kunnen sluiten hiermee.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Dank voor je vertrouwen, Malou.
Liefs Carolien.