Lonneke van Summeren

Ontzettend bijzondere herinnering aan het geven van borstvoeding van onze drie kinderen! En al veel sneller klaar dan verwacht.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Veel draagplezier ervan, Lonneke. En dank voor je review. Liefs Carolien.

Vera Dekker

Moedermelk armband

Algretha

Fijn om vooraf via Whatsapp-beeldbellen een vraag te kunnen stellen. Snelle levering en een prachtig resultaat. Ik ben zeer tevreden!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Wat fijn om te lezen, Algretha. Veel plezier ervan... Liefs Carolien.

DH

Ongelofelijk blij met de ring die Carolien heeft gemaakt om een blijvende herinnering te maken aan de bijzondere periode van borstvoeding geven. De ring is erg elegant en subtiel en de gegraveerde... Ongelofelijk blij met de ring die Carolien heeft gemaakt om een blijvende herinnering te maken aan de bijzondere periode van borstvoeding geven. De ring is erg elegant en subtiel en de gegraveerde tekst komt heel mooi uit.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Hai Dani, wat fijn! dat is ook gewoon een mooi, tijdloos ringetje. Ik wens je er veel draagplezier van!
Liefs Carolien.

Verhoeven

Ik ben zeer goed geholpen

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Prachtige ring! Fijn om te horen. Liefs Carolien.

Stefan

Super goed!

Dankjewel Stefan.

Rianne Bos

Goede service, vlot antwoord op vragen die ik stelde en er werd goed meegedacht.

Dankjewel Rianne!

Femke

Mooi moedermelksieraad, fijn dat je zo’n duidelijke site hebt en duidelijk bent in je communicatie.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Goed om te horen, Femke. dank voor je berichtje hier. Groet Carolien.

Manon

Besteld, zeer snel geleverd!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Fijn, Manon. Veel plezier ervan!

Gea Vermeer

In 2017 heeft ze 2 mooie bedels gemaakt met moedermelk en haartjes van mijn kinderen. Na 6 jaar zijn ze nog steeds prachtig!