Simone

De hele mooie, maar intense borstvoedings- periode letterlijk samengesmolten tot een prachtig, draagbaar sieraad.
Tot tranen geroerd toen ik het voor eerst zag. Bedankt!

Wow.
Dankjewel Simone.

Esther van der Berg - Veldman

Via Instagram heb ik Moedersmooiste benaderd. Een fijne en vooral snelle reactie was erg prettig. Het product is erg mooi en blijft ook mooi na jaren dragen.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Dankjewel Esther. Nog veel jaren plezier ervan!
Liefs Carolien.

Dirma

Heel persoonlijk, meedenkend en duidelijk. Eindresultaat nog zoveel mooier dan gedacht en gehoopt!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Wat goed, Dirma! Veel plezier ervan.
liefs Carolien.

Lobke

Fantastisch!

Dankjewel Lobke. :)

Lieke

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

dank voor je review, Lieke. Lieve groet Carolien.

Henk

Sierraden

Groet Carolien.

Anne-Mieke Zijlmans

Carolien heeft een heel mooie moedermelk bedel gemaakt voor aan mijn Pandora armband. Het stoplicht systeem werkt duidelijk en ook de instructies waren helder. De bedel werd tijdig opgestuurd en is... Carolien heeft een heel mooie moedermelk bedel gemaakt voor aan mijn Pandora armband. Het stoplicht systeem werkt duidelijk en ook de instructies waren helder. De bedel werd tijdig opgestuurd en is prachtig! Helaas was de opening niet ruim genoeg voor aan de Pandora armband terwijl wel was aangegeven dat dit zou passen. Daarover heb ik contact opgenomen met Carolien en dit werd netjes en snel verholpen. Al met al tevreden en voor mijn tweede kindje kom ik zeker nog eens terug!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Leuk je weer terug te zien, Anne-Mieke! Groet Carolien.

MdB

Carolien heeft een mooi moedermelksieraad ontworpen voor mij, om me te herinneren aan het borstvoedingsavontuur met mijn tweeling. Ik vond het best spannend om het ontwerp zo uit handen te geven,... Carolien heeft een mooi moedermelksieraad ontworpen voor mij, om me te herinneren aan het borstvoedingsavontuur met mijn tweeling. Ik vond het best spannend om het ontwerp zo uit handen te geven, maar ben echt blij met het eindresultaat!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Hoi! Hij was ook echt heel mooi geworden.
Dank voor je vertrouwen.
Groet Carolien.

Moniek

Goed. Persoonlijk is het stoplicht systeem heel fijn. Daarna heeft ze ook goed contact met je over je wensen.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Fijn om te horen, Moniek. Dank voor je ervaring.
Groet Carolien

Dieke Snoek-Roos

Ruim drie jaar geleden ben ik op afspraak bij Carolien op bezoek geweest. Samen hebben wij gekeken naar een prachtige ring met daarbij passende steen en passend bij mij. Tot op de dag van vandaag... Ruim drie jaar geleden ben ik op afspraak bij Carolien op bezoek geweest. Samen hebben wij gekeken naar een prachtige ring met daarbij passende steen en passend bij mij. Tot op de dag van vandaag ben ik er ontzettend blij mee. Bedankt! Een dierbaar stuk vol met herinneringen.

Het steentje is 1 keer na een paar maanden helaas eraf gevallen. Na een appje, direct geholpen en heeft Carolien er een nieuwe opgezet. Superfijn!

Ring met melk erin zijn sterk en stevig. Minimale verkleuring en geen beschadigen.

Nogmaals, bedankt!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Hoi hoi, goed om te horen dat je er nog steeds zo blij mee bent. Dankjewel voor het delen.
Lieve groet Carolien.