Anouk

Super mooi sieraad en fijne service!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Dank voor je vertrouwen, Anouk. Liefs Carolien.

Merel

Prettig contact

Dank Merel.

Laura

Prettig, snel, mooi

Dankjewel Laura!

D. van Tienhoven.

Makkelijke selectie, mooie graveringen ook mogelijk, prachtig resultaat! Om het alleen nog fijnere ervaring te maken zou het fijn zijn om te weten dat de ring in de maak is en kort contact voor... Makkelijke selectie, mooie graveringen ook mogelijk, prachtig resultaat! Om het alleen nog fijnere ervaring te maken zou het fijn zijn om te weten dat de ring in de maak is en kort contact voor afleveren. Ik had het graag als verrassing willen geven wat hiervoor niet is gelukt.

Fijn om te horen.
Goede, waardevolle feedback, Dennis.

Mariska

Heel goed. Kreeg snel reactie en ze beantwoorde al mijn vragen.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Veel draagplezier ervan, Mariska. Liefs Carolien.

Silke Coppen

Per mail en post korte en concrete reacties en instructies. Sieraad was snel klaar en in mooie verpakking bezorgd.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Veel plezier ervan, Silke. Dank voor je review. Liefs Carolien.

Rosanne

Ik ben ontzettend blij met mijn moedermelkring. Carolien besteedt aandacht aan de communicatie (verzending van de moedermelk wordt heel makkelijk gemaakt) en de ring is precies zoals ik had gehoopt.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Fijn dat je er zo blij mee bent, Rosanne. Graag gedaan!

Caroliene van der Veen

Het contact verliep soepel en het versturen van de moedermelk is heel goed geregeld.
Ik heb vandaag mijn mooie ring en armband mogen ontvangen. Ze zijn echt prachtig geworden! Ik ben heel blij met zo’n mooi aandenken aan mijn borstvoedingsperiode.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Fijn om te lezen, Caroliene!

Kristel.

Fijn en duidelijk.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Goed zo. veel plezier van jouw sieraad Kristel. Groet Carolien.

Angelique

Mijn ring is prachtig geworden. Zo’n ontzettend mooi aandenken aan deze bijzondere tijd. Ik ben en dolblij mee. En snel geleverd.

Dankjewel Angelique. :)
Liefs Carolien.