Ilse van der Beek

Goed, reageert duidelijk en snel op mailtjes en het armbandje was sneller klaar dan verwacht. Kwalitatief mooi, fijn en tijdloos sieraad.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Perfect. fijn om te horen, Ilse. En dank voor je bericht hier.

Ilse Baars

Erg prettig. De ring die ik gezien had vond ik zo mooi, maar was net niet passend. Gezien ik 3 unieke steentjes wilde met eigen melk. Dus gevraagd of ze van een steentje melk er twee bij kon maken.... Erg prettig. De ring die ik gezien had vond ik zo mooi, maar was net niet passend. Gezien ik 3 unieke steentjes wilde met eigen melk. Dus gevraagd of ze van een steentje melk er twee bij kon maken. Snel contact, begreep wat ik bedoelde en het eindresultaat verbluffend. Draag de ring vol trots!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Ah, wat goed! Dankjewel voor zoveel lof, Ilse! veel plezier ervan. Groet Carolien.

Femke

Ze heeft onlangs een derde cilinder gemaakt voor aan mijn ketting. 3 dochters en 3 losse moedermelk cilinders

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Dankjewel voor je vertrouwen, wederom, Femke.

Steven

Heel goed

Dank Steven.

Roxanne Gruppen - de Vos

Onder de indruk

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

En daar zijn ze voor gemaakt, Roxanne. Veel plezier ervan en dankjewel. Liefs Carolien.

Dorien Wiskerke

Nadat ik stopte met de borstvoeding heb ik een ring met melk laten maken om deze periode af te sluiten. Ik ben heel blij met het resultaat. De ring past perfect bij mijn trouwring. Het contact met... Nadat ik stopte met de borstvoeding heb ik een ring met melk laten maken om deze periode af te sluiten. Ik ben heel blij met het resultaat. De ring past perfect bij mijn trouwring. Het contact met Carolien verliep heel prettig. Ze gaf goed advies.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Fijn om te horen, Dorien.
Groet Carolien.

Akkemay

Na de geboorte van onze dochter in 2020 heb ik een prachtige moedermelkring van moedersmooiste gekregen. Ik draag deze sindsdien dag en nacht en de ring is nog even mooi als toen ik deze kreeg. Wat... Na de geboorte van onze dochter in 2020 heb ik een prachtige moedermelkring van moedersmooiste gekregen. Ik draag deze sindsdien dag en nacht en de ring is nog even mooi als toen ik deze kreeg. Wat een vakwerk! Dit jaar is onze zoon geboren en ik ben nog steeds aan het nadenken wat voor sieraad ik als aandenken van zijn geboorte en borstvoedingsperiode wil maar ik weet wel dat het van Carolien gaat zijn.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Ik zie je weer graag terug! dank!
Lieve groet Carolien.

Romy Joosen

Heel goed! Ik heb een moedermelk sieraad besteld. Zelfs toen deze achteraf te groot was heeft ze mee gedacht in wat te doen. 2 jaar later (en vele stoten tegen deur posten) verder, is hij nog steeds... Heel goed! Ik heb een moedermelk sieraad besteld. Zelfs toen deze achteraf te groot was heeft ze mee gedacht in wat te doen. 2 jaar later (en vele stoten tegen deur posten) verder, is hij nog steeds erg mooi en ben ik er nog steeds enorm blij mee.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Een sieraad leeft met je mee. Helemaal goed, dankjewel Romy.
Liefs Carolien.

Dominique

Ik heb na mijn zware post partum periode een prachtige moedermelk ring laten maken. Ik ben zo ongelofelijk blij & dankbaar voor het prachtige resultaat. De ring geeft mij zoveel kracht en... Ik heb na mijn zware post partum periode een prachtige moedermelk ring laten maken. Ik ben zo ongelofelijk blij & dankbaar voor het prachtige resultaat. De ring geeft mij zoveel kracht en weerspiegeld de liefde en moeilijke maar prachtige periode met mijn eerste zoontje. Carolien bedankt!

Graag gedaan!

Tessa van Goor-Beerda

Geweldig mooie ketting gemaakt! Levertijd was veel korter dan gedacht en ben er heel blij mee. Draag hem nu 7 maanden dagelijks en kwaliteit is hartstikke goed. Het is de investering elke cent waard

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Dankjewel Tessa. Veel plezier ervan. Fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent.
Lieve groet Carolien.