Carmen

In de afgelopen jaren heb ik door Carolien meerdere prachtige sieraden laten maken. Zowel met moedermelk als haarlok en as. De eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst bij Carolien ging dat om 3 ringen met moedermelk, een haarlok en as, zodat ik mijn dochter altijd dichtbij me kan dragen. Ik ben Carolien nog steeds erg dankbaar dat ze mij de haarlok en moedermelk ring alvast stuurde terwijl het nog wachten was op de as. Later heb ik nog een ketting, armband en ringen besteld en allemaal even prachtig en afgestemd op elkaar, zo fijn hoe Carolien met je meedenkt. De sieraden die ik heb laten maken zijn mij onwijs dierbaar en ik draag ze met trots. De volgende ring is alweer besteld en ik kan niet wachten hem toe te voegen aan mijn andere ringen. Ik kan dan ook iedereen aanraden een prachtig, tijdloos en stijlvol sieraad te bestellen!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Carmen, jij bent wel echt een ere-klant. Dankjewel voor al die keren dat ik iets moois voor je mocht maken. dat ik onderdeel mocht zijn van je verdriet en ook van jullie geluk.
Liefs Carolien

Score voor Moedersmooiste Sieraden: 5/5