T. Mommersteeg

Wow! Carolien wat mooi! Het collier is echt ‘n prachtig, uniek en verfijnd sieraad geworden dat veel sneller klaar was dan ik had verwacht. Top dat je meedacht in de aanpassingen. Hartelijk dank... Wow! Carolien wat mooi! Het collier is echt ‘n prachtig, uniek en verfijnd sieraad geworden dat veel sneller klaar was dan ik had verwacht. Top dat je meedacht in de aanpassingen. Hartelijk dank ook voor de prettige en duidelijke communicatie via telefoon en whatsapp. Heel veel succes & inspiratie gewenst voor je bijzondere onderneming. Tot een volgende x

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Samenwerking, jij een mooi en goed idee, ik de uitvoering. Dank voor je lieve berichtje hier, Tristanne. Liefs Carolien.

Lesley Oud

Meerdere keren via de app contact met Carolien gehad. De eerste berichten was dit prima. Nadat ik de bestelling had geplaatst had ik toch nog wat twijfels en vragen. Het is toch lastig om via... Meerdere keren via de app contact met Carolien gehad. De eerste berichten was dit prima. Nadat ik de bestelling had geplaatst had ik toch nog wat twijfels en vragen. Het is toch lastig om via internet te bestellen en het is veel geld om een mooi sieraad te laten maken. Persoonlijk vond ik het contact toen wat kortaf. Na de reviews ook gelezen te hebben werd ik wel wat zenuwachtig of ik een goede keuze had gemaakt.
Gelukkig is de armband mooi geworden. Deze was mooi verpakt en er was een persoonlijk kaartje met wel een warme inhoud toegevoegd.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Dank voor je eerlijkheid, Lesley. Ik neem het mee. Veel plezier van de armband. Liefs Carolien.

Marijke

Ze heeft mij op een heel prettige manier geholpen. Het contact verliep via whatsapp en de email. Ze is zorgvuldig in haar informatie en denkt mee met de klant.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Fijn, Marijke. Dankjewel voor je berichtje hier. Veel draagplezier ervan. Liefs Carolien.

Jacqueline

Héél erg goed

Dankjewel Jacqueline :)

Inge

Carolien heeft voor mij een unieke ketting gemaakt, precies wat ik voor ogen had, prachtig!! Makkelijk contact en sneller geleverd als verwacht!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Goeie samenwerking tussen jou en mij, toch? Ik vond hem ook heel mooi geworden. Veel plezier: one of a kind.
Liefs Carolien

R

Ze heeft een erg mooi, goed passend sieraad gemaakt dat sneller klaar was dan verwacht. De communicatie rondom het maakproces is erg soepel verlopen.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Fijn om te horen Roos. :)
Lieve groet Carolien.

Nvt

Carolien heeft voor mijn een prachtige borstmelk ring gemaakt.

Dankjewel. Liefs Carolien,

Rik

Goed!

Dank Rik!

Mariëlle Moret

Heel goed! ben erg blij met mijn mooie ring

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Hij was ook echt heel mooi geworden! Veel plezier ervan, Marielle. Liefs Carolien.

Anouk Eekhof-Rooijackers

Op een hele fijne manier, persoonlijk. De mooie moedermelk ring was er sneller dan verwacht.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Goed om te horen, Anouk. Dank voor je review. Veel plezier van jouw dierbare ring. Liefs Carolien.