Angelique

Mijn ring is prachtig geworden. Zo’n ontzettend mooi aandenken aan deze bijzondere tijd. Ik ben en dolblij mee. En snel geleverd.

Dankjewel Angelique. :)
Liefs Carolien.

Laurien Honing-Broenland

Heel erg blij met mijn moedermelk ring. Een mooie bezegeling voor de periode van het geven van borstvoeding aan mijn 2 zoontjes.

Mooie keus, Laurien. Dankjewel. Lieve groet Carolien

Bieke

Wat ben ik blij met mijn moedermelkring. Een dagelijkse reminder aan de intense band tussen mij en mijn dochtertje. Heel fijn dat je er iets in kan laten graveren. Heel netjes gedaan! Hartelijk... Wat ben ik blij met mijn moedermelkring. Een dagelijkse reminder aan de intense band tussen mij en mijn dochtertje. Heel fijn dat je er iets in kan laten graveren. Heel netjes gedaan! Hartelijk bedankt Carolien!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Dank voor je vertrouwen, Bieke. En voor je review. Veel plezier ervan.
Groet Carolien

Carlijn

Goed, snelle bezorging om melk te retouren en hele snelle levering eind sieraad.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Fijn Carlijn. Heel veel draagplezier van jouw dierbare collier. Liefs Carolien.

Talisa

Ik wilde een blijvende herinnering aan de intense maar prachtige borstvoedingsperiode en kwam daarom uit bij Moedersmooiste Sieraden. Mijn ring is prachtig, ik ben elke dag zo blij dat ik hem om... Ik wilde een blijvende herinnering aan de intense maar prachtige borstvoedingsperiode en kwam daarom uit bij Moedersmooiste Sieraden. Mijn ring is prachtig, ik ben elke dag zo blij dat ik hem om heb! Het ontwerp is subtiel, het steentje met melk valt alleen op als je goed kijkt en dat is precies wat ik wilde. Dank Carolien, je hebt mijn emotie in een sieraad weten te vangen.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Nou dat is precies de bedoeling. Fijn dat het gelukt is en ik hoop dat je het vol trots draagt. Dankjewel Talisa.

Milou

Duidelijke website. Snelle verzending van de spullen die je nodig hebt om de melk te verzenden. De levertijd was ook vlot! Nu heel tevreden met mijn mooie ketting met moedermelk!! Super!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Fijn om te lezen, Milou. Dank voor je vertrouwen.
Carolien.

Jennifer

Mooi sieraad, had al een eerste hartje en onlangs eentje laten bijplaatsen. En veel sneller ontvangen dan verwacht.

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Fijn dat je weer aan mij dacht, Jennifer. Veel plezier met de ketting upgrade. Lieve groetjes!

Marlot

Duidelijke instructies, snelle levering en een prachtig sieraad als resultaat!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Veel plezier ervan Marlot!

Bodien Nicolai

Super mooie sieraden, zo waardevol. Prachtig gemaakt. Duidelijke instructies wat er van mij verwacht werd, maar ook wat ik ook verwachten qua verwerkingstijd

Dankjewel Bodien.
Lieve groet Carolien.

Rowena Swierstra

Duidelijke site met hoe het allemaal werkt. Heel snel na bestellen een pakketje ontvangen en snel bericht dat pakketje weer goed terug was gekomen. Toen kwam het hangertje met melk. Wow mega snel en... Duidelijke site met hoe het allemaal werkt. Heel snel na bestellen een pakketje ontvangen en snel bericht dat pakketje weer goed terug was gekomen. Toen kwam het hangertje met melk. Wow mega snel en onwijs mooi! Ik ben er heel erg blij mee!

Reactie Moedersmooiste Sieraden:

Dankjewel voor je review lieve Rowena.
En veel plezier ervan! Groet Carolien.