Vriendelijke mensen en mooie jaloezieen voor een lage prijs. Makkelijk te monteren.

Fam Buitenhuis

Super tevreden !! En blij mee . De maten perfect en staat heeeeeel erg mooi ! Ook de levering naar 4 dagen al in huis šŸ˜šŸ‘ Dit bedrijf is een aanbeveling voor iedereen !!!

FRED Giezen

Zeer snelle Levering.
Montage was heel eenvoudig.

Fam nijhuis

De luxaflex zijn erg mooi. De bestelling was ook binnen een paar werkdagen bij ons bezoegd. Alles was top

Jan

Zeer tevreden over de geleverde jaloezieƫn. Echter de geleverde sierlatten waren breder dan de opgegeven maten. Na contact met jullie klantenservice werd mij verteld dat dit standaard is maar ook...

T van Dillen

Voor het eerst bij deze winkel besteld en heb er geen spijt van.
Spullen zijn netjes verpakt en prima op tijd geleverd.
Goed werk en tot een volgende keer....

RoInge

Prima bedrijf, fijne site en zag er gelijk betrouwbaar uit. Keus met goede beschrijving en fotoā€™s.
De jaloezieƫn moeten nog opgehangen worden, dus het eind resultaat weten we nog niet.

Mooi product, netjes geleverd en de goede maten.
Klantvriendelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review, wij waarderen dit zeer! Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst.

21 juni twee jaloezieen besteld. Nu 18 juli nog maar een jaloezie ontvangen . Erg jammer dat ze niet gelijk geleverd konden worden. Zijn nog aan het wachtte !!!!

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Onze oprechte excuses dat de levertijd langer is dan gebruikelijk en dat dit niet gemeld is. Het klopt wel dat u de producten niet gezamenlijk geleverd kreeg, dit omdat u twee verschillende soorten producten heeft besteld. Dit geven wij ook aan in de bestelbon. Ik zie dat de missende jaloezie morgen bij u geleverd wordt, vanavond zal u nog een mail krijgen met het verwachte tijdstip dat de transportdienst langs komt.

Wij hopen dat de producten naar wens zullen zijn en zou u nog vragen of opmerkingen hebben horen wij dit graag!

Wij hopen dat de producten naar wens zullen zijn en

Werner

Mooie producten en goed geholpen in de showroom

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review Werner, wij waarderen dit zeer! Nog veel plezier van uw raamdecoratie toegewenst.