De Saedeleer

Zeer tevreden over het product en levering

Alles in orde

G.Weijers

Goede ervaring,snelle en keurige levering

C.M.T. Scholte

Prima levering vlgs afspraak.
Eén van de 8 jalouziën blindeert niet volledig. Is daar iets aan te doen?

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

hartelijk dank voor uw positieve review! Zou u van de desbetreffende jaloezie een foto kunnen mailen samen met uw ordernummer en de afmeting dan kunnen wij kijken hoe dit opgelost kan worden. U kan... hartelijk dank voor uw positieve review! Zou u van de desbetreffende jaloezie een foto kunnen mailen samen met uw ordernummer en de afmeting dan kunnen wij kijken hoe dit opgelost kan worden. U kan dit mailen naar info@joebenelli.nl

Heijningen

Snelle levering en goede kwaliteit

Top service!

Thea

Levering zoals gevraagd heb de maten doorgegeven en deze zijn zoals opgegeven wn uitegevoerd. Levering vond plaats op de datum zoals aangegeven bij de bestelling.

prima geen opmerkingen,

G.M. van Aalst

We hebben zeer goede ervaringen met mijnhoutenjalouzieen.nl

Marloe Mulkens

In eerste instantie prima

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Wat spijtig om te zien dat u ons niet aanbeveelt. Nu begrijp ik dit niet heel goed, u heeft gevraagd maten te wijzigen en ik zie dat mijn collega dit heeft opgepakt en u vandaag de aangepaste maten... Wat spijtig om te zien dat u ons niet aanbeveelt. Nu begrijp ik dit niet heel goed, u heeft gevraagd maten te wijzigen en ik zie dat mijn collega dit heeft opgepakt en u vandaag de aangepaste maten heeft gemaild? Uit uw review kan ik helaas ook het probleem niet halen. Wij horen het graag!

Cafe de Blokhut

Van den Broek

Uw ervaring

Nette en vlotte levering! Erg goede producten !

T. Dammen

Goede website, vlotte afhandeling

Renee

Renee

Uw ervaring

Eindresultaat mag er zijn. Leveringstijd naar verwachting maar spannende weken doorstaan omdat de bevestiging pas met het opsturen van het product (na productie) binnenkomt. Hier is een... Eindresultaat mag er zijn. Leveringstijd naar verwachting maar spannende weken doorstaan omdat de bevestiging pas met het opsturen van het product (na productie) binnenkomt. Hier is een orderbevestiging na betaling wel zo fijn.