Pierre

Uitstekend werk geleverd, waarvoor hartelijk dank

Snelle en correcte service

Manon van den Berg

Ja

Uw ervaring

Duidelijke uitleg op de site betreft opmeten. Door de gebruiksvriendelijke site is bestellen heel makkelijk. Fijn, dat je alles zelf kunt samenstellen en dus kan ontwerpen zoals jij dat wil. En nog... Duidelijke uitleg op de site betreft opmeten. Door de gebruiksvriendelijke site is bestellen heel makkelijk. Fijn, dat je alles zelf kunt samenstellen en dus kan ontwerpen zoals jij dat wil. En nog goedkoop ook. Na bestelling snelle levering en snelle reactie bij vragen. Mooie producten geleverd exact zoals besteld. Kortom zeker een aanrader.

van kasterop

Goede service

goed

J. Baks

Als je raamdecoratie nodig heb ben je bij het team van Joe Benelli Home & Living aan het juiste adres. Mooie producten, grote diversiteit, snel geleverd en een prima prijs.

Uw ervaring

Mooie producten, snelle levering en prima prijs. Voor herhaling vatbaar.

D.May

D.May

Uw ervaring

Goede snelle levering, duidelijke website, mooi product.

Paul

Prima. Houten jaloezieen besteld voor op de slaapkamer, bestelproces liep soepel en duidelijk. Product kwam (iets later dan gemiddeld) goed verpakt aan, installatie was een fluitje van een cent.... Prima. Houten jaloezieen besteld voor op de slaapkamer, bestelproces liep soepel en duidelijk. Product kwam (iets later dan gemiddeld) goed verpakt aan, installatie was een fluitje van een cent. Zeer tevreden mee.

F.J.de Ritter

In eerste instantie dachten we dat alles wat omslachtig ging , maar alles is prima verlopen en zijn we heel blij met onze aankoop.

de Tulphoek

Wij hebben 2 luxaflex besteld bij Joe Benelli Home & Living.
We zijn enorm tevreden over het product en afhandeling.

Uw ervaring

Bestellen via de site was heel gemakkelijk. Binnen de gestelde termijn hebben wij inderdaad de luxaflex mogen ontvangen. Luxaflex voldeed helemaal aan de verwachtingen.
Top!!

International Child Care Port of Holland

Als school zijn we zeer tevreden over de aanpak, maar voornamelijk over de montage van Joe Benelli. Er is goed ingemeten en de monteur had na maanden nog scherp voor ogen wat de details en... Als school zijn we zeer tevreden over de aanpak, maar voornamelijk over de montage van Joe Benelli. Er is goed ingemeten en de monteur had na maanden nog scherp voor ogen wat de details en opmerkingen waren omtrent het gebouw. Heel knap!
Het werk is keurig afgeleverd.
Fijn ook, dat we stalen mee hebben gekregen om op de werkvloer te bekijken.

Uw ervaring

Verhouding kwaliteit en prijs is heel goed te noemen!