Prima spullen voor een mooie prijs, maar kwaliteitsverschil met een A-merk zie je ook direct. Manier van fouten afhandelen kan beter! Geen excuses aanbieden en zeggen dat dit de fout is van de...

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Dank voor uw review, wat spijtig dat u de afhandeling als onprettig heeft ervaren. Ik heb het contact terug gekeken en zie dat wij u zoveel mogelijk op de hoogte hebben proberen te houden over de status van uw order en ook excuses aangeboden zijn voor de ongemakken.

Onze prijs-kwaliteitsverhouding staat juist als goed aangeschreven, zou u kunnen aangeven wat er tegen valt aan de kwaliteit? misschien is er sprake van een productiefout?

Wij horen graag van u.

Team Joe Benelli.

Dikke te vreden over de levering en prijs.
Had even contact via de mail super snelle reactie en een duidelijk antwoord.
Product is precies op de opgegen maat geleverd.

Ik heb al mijn houten jaloezieën hier gekocht. Steeds goed gegaan. Echter de laatst bestelde ben ik niet tevreden van

Ingrid Mos

Een fijne afhandeling van de bestelling. Accurate mail met de stand van zaken. Prettig contact met medewerkers.

Supermooie jaloezieën op maat.

m. de Jong

Goede prijs kwaliteit verhouding, vlotte levering.

Uw ervaring

zoals het in onze beleving hoort

Maurice van Wezenbeek

Al meerdere keren iets besteld en altijd keurig netjes en op tijd geleverd. Tevens kwaliteit is erg goed.

Kwaliteit en snelheid

R. Verwaaijen

Het doorgeven van de maten en wensen ging makkelijk. Altijd spannend of iets goed uitpakt als je het zelf doet. Binnen 15 werkdagen waten ze er! Ze hangen perfect. Eerlijk gezegd was dit een...

E j verschoor

Mooie raamdecoratie voor een goede prijs

Uw ervaring

Prijs kwaliteit goede verhouding. Medewerker die het op heeft gemeten en geplaatst ,was vakkundig en zeer klantvriendelijk.

Well made blind

Uw ervaring

Great made to measure blind. Reasonably priced, very pleased with it.