J. Euser

Keurig geleverd. Mooie kwaliteit!

Willem

Prima service en goede jaloezieƫn tegen scherpe prijs!

Top

Anton

Een soepel bestelproces, snelle levering van de proefmonsters.

Merel Rietveld

Goede prijs/kwaliteitverhouding en verrassend snelle levering.

Natasja

Online proefstaaltjes besteld.
Kreeg er tevens advies bij hoe je op moet meten.
Uiteindelijk besteld.best spannend.
Maar geen moment spijt gehad.
Kreeg netjes mail dat t...
Online proefstaaltjes besteld.
Kreeg er tevens advies bij hoe je op moet meten.
Uiteindelijk besteld.best spannend.
Maar geen moment spijt gehad.
Kreeg netjes mail dat t onderweg was en kon t allemaal volgen.
Keurig op de dag geleverd dat t mailtje had laten zien.
Alles paste perfect en zag er goed uit!

Prachtige raamdecoratie ontvangen. Top service!!

Super

Berg

Ik ben super blij met mijn bamboe luxaflex het is zoal ik mij voor gesteld had en blij dat stalen heb laten komen echt een aanrader deze firma dank u gr Ria uit Dongen

Snelle levering echter 1 jaloezie hangt scheef - lopende klacht hele slechte be-afhandeling.

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Wij vinden het spijtig om uw slechte review te lezen. U heeft ons per mail gevraagd de jaloezie op maandag op te halen, dit hebben wij direct voor u ingevoerd, op maandag zelf heeft u dit afgezegd,... Wij vinden het spijtig om uw slechte review te lezen. U heeft ons per mail gevraagd de jaloezie op maandag op te halen, dit hebben wij direct voor u ingevoerd, op maandag zelf heeft u dit afgezegd, helaas is de chauffeur dan al met de opdracht weg en kunnen wij dit niet meer wijzigen. Wij hebben contact met u gezocht over een mogelijke leverdag en hier geen reactie op gehad, u geeft later aan zelf contact met de transportdienst opgenomen te hebben in plaats van met ons, deze informatie komt dan niet bij ons terecht. Graag lossen wij het probleem zo snel mogelijk op, helaas zijn ook wij afhankelijk van de transportdienst en uw aanwezigheid op de afgesproken dag. Zou u nog vragen hebben dan kan u ons bereiken op 010-7200400 of per mail op info@joebenelli.nl.

Wij zijn in de showroom geweest en daar heel prettig geholpen. Wat stalen mee naar huis gekregen.
Daarna bestelling via internet geplaatst. Die werd vlot geleverd.

Helemaal blij mee!

Uw ervaring

Prima kwaliteit, makkelijk te installeren en keurig geleverd!