Super, twee afdekplaatjes aan de boven zijde waren 1 cm te lang, maar dat is beter dan te kort:)

ronald

Goede service en kwaliteitsproduct

Marianne

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn goed. De levering is snel en ruim binnen de gestelde termijn.

Sandra stevens

Super bedrijf,ik ben zeer tevreden.wij hebben inmiddels al 2 keer hele mooie blinds besteld.

Goede ervaring, de jalouzieen zien er mooi uit! Het is wel een dik pakket, dit had ik niet zien aankomen. Misschien is het een goed idee om aan te geven hoe dik het pakket wordt in verhouding tot de...

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Bedankt voor uw feedback, en fijn om te horen dat de jaloezieën naar wens zijn.

Het is inderdaad zo dat Houten Jaloezieën een pakkethoogte hebben. Deze zijn per product aangegeven onder het kopje technische specificaties.

Team Joe Benelli

Mijn ervaring is prima

De raamdecoratie die wij besteld hadden is boven verwachting. Voorzien van een duidelijke omschrijving hoe te handelen.

Uw ervaring

De manier waarop het product was ingepakt was meer dan uitstekend te noemen.

lieke

Mooie jaloezieen, chique uiterlijk en ophangen was heel makkelijk.

Uw ervaring

Website is duidelijk en gemakkelijk alles in te vullen, overal staan toelichtingen bij ze zijn eerlijk over de levertijd. Op de website stond al aangegeven dat de gekozen kleur een langere levertijd had en per mail werd ik hier nogmaals over geïnformeerd met een verwachte datum van levering, vond ik heel netjes. Prijs is in de winkel hetzelfde als thuis, doen zelf ook alles via de website. Fijn dat het voor iedereen hetzelfde is, kunnen veel woonwinkels van leren.

We kregen telefonisch en via de website voldoende informatie. Een kleurenstaal werd toegezonden. Na het doorgeven van de maten werd de jaloezie per post toegezonden. De ophang-instructie was...