Bravenboer

Goed en snel geleverd. makkelijk te bestellen

Anne

Door goede recensies hier besteld en er geen spijt van! Ik kwam ergens anders goedkoper uit, maar uit recensies haalde ik wel dat de service hier goed was. Blij dat ik er voor gekozen heb....

heel goed

janneke

Mooie producten, levertijd duurde langer, maar ben er op tijd van op de hoogte gebracht. Snel reactie en houden zich aan beloftes als ze die maken.

Uw ervaring

chique uiterlijk jaloezie, houden goed contact.

Gerrit

Netjes geholpen, kundige medewerkers. Producten waren met 3 weken ongeveer binnen en ben goed op de hoogte gehouden zonder 100 mailtjes te ontvangen. Alles als prettig ervaring en plisse is mooi.

zie bovenstaand

lily

Top geholpen, je merkt dat ze veel aandacht aan hun service besteden en je krijgt snel antwoord. Jaloezieen zijn ook mooi!

We hebben voor de 2e keer besteld zonder problemen en met een snelle levering

Uw ervaring

Het sturen van voorbeeldmateriaal is uitstekend

Stefan

Erg vriendelijk geholpen in de showroom waar tevens werd meegedacht in oplossingen en afmetingen.
Samen met de afmetingen die ik thuis al had opgenomen de orders ingevoerd. De levering is...

Uw ervaring

Professioneel en klant- servicegericht!

wim domenie

Goed produkt
levering wel lang 15 dagen na bestelling

Kim Van Katwijk

Service was prima net als de levering en het aangekochte product zelf. Het hangt prachtig en ziet er erg luxe uit.

van Uitregt

De website is duidelijk en de proefsamples waren snel in huis. Dit maakte de keuze gemakkelijk. De jaloezieƫn zijn prachtig!