Heleen

Inmiddels 3 bestellingen gedaan, en zeer tevreden hierover

Marc Jaegers

Ja

Uw ervaring

Er wordt een op het oog mooi product geleverd, maar helaas klopt de belijning op de raamdecoratie niet. Na een eerste veelbelovend contact met de klantenservice over het zoeken naar een oplossing... Er wordt een op het oog mooi product geleverd, maar helaas klopt de belijning op de raamdecoratie niet. Na een eerste veelbelovend contact met de klantenservice over het zoeken naar een oplossing wordt er slecht meegedacht in oplossingen. Er wordt een nieuw product opgestuurd, terwijl we echt gevraagd hebben om contact over het bespreken van de oplossingsmogelijkheden. Dat contact is er niet geweest. Op ons telefoontje wordt er onvriendelijk gereageerd en geschermd met verzekeringsvoorwaarden (wie had het over verzekering …) met als resultaat dat wij bijzonder ontevreden zijn: ontevreden met de raamdecoratie die nu deels voor ons raam hangt, niet goed is afgewerkt. En erger nog, bijzonder ontevreden met de service die geboden wordt. Dat verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Ons advies: bestel je raamdecoratie niet hier!

M van eijden

Was snel binnen

Klinkenberg

Goed!!

Uw ervaring

material, afwerking en levering volgens order

Deborah Bergholtz

Prijs/kwaliteit is echt een topper! Wij zijn zeer tevreden!

Uw ervaring

Bestellen is heel eenvoudig en een mooi assortiment. Levering en verpakking is proffesioneel.

Van Limburg

Bezorgt volgens afspraak
Duidelijke beschrijving
Werk prima

Bezorgt volgens afspraak
Duidelijke beschrijving
Werk prima

Anja

Ik ben er tevreden over de levering van de jaloezieën. Snelle levering, betaling achteraf. Goede kwaliteit!

Uw ervaring

Er werd snel gereageerd op de e-mails. Informatie was duidelijk. Je ontvangt eerst een offerte die je met een klik kan omzetten in een order.

G.van Dommele

Niets op aan te merken. Goede kwaliteit, snelle levering en goed bereikbaar

J . Niewold

Jaloezieen op maat besteld

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Beste J. Niewold,
Wat vervelend om te zien dat u ons met 1 ster heeft beoordeeld.
In een los bericht heeft u ons aangegeven wat u als onprettig heeft ervaren.
U gaf aan dat de...
Beste J. Niewold,
Wat vervelend om te zien dat u ons met 1 ster heeft beoordeeld.
In een los bericht heeft u ons aangegeven wat u als onprettig heeft ervaren.
U gaf aan dat de transportdienst te vroeg bij u langs kwam, dit zullen wij met de transportdienst opnemen. Helaas zijn wij als bedrijf nog afhankelijk van derden om onze goederen af te leveren. Wij hebben gekozen voor het bedrijf NE transport, omdat zij gespecialiseerd zijn in het vervoeren van breekbare producten. Dit is niet het geval bij andere transportdiensten waardoor er vaak schades ontstaan.
Ook gaf u aan dat er te veel plastic om de jaloezie zit. Dit is echter wel nodig. Wanneer dit niet of minder om de jaloezie zit is er kans op schade. Met transport trilt het pakket en kan de rem van het ophaalmechanisme open getrild worden, er ontstaat dan speling tussen de lamellen en de kans op schade is dan erg groot. Door het product strak te omwikkelen met plastic blijft het pakket altijd bij elkaar en is er minder kans op schade.
Wij vinden het spijtig om te lezen dat u onze beoordelingsmail als onprettig heeft ervaren, met een slechte review als resultaat. In de beoordelingsmail staan meerdere vragen, zo ook of u een probleem wilt kenbaar maken of nog vragen heeft. Normaliter wordt dit als prettig ervaren door onze klanten.
Wij zijn in ieder geval blij dat het product er goed uit ziet en wij wensen u nog veel plezier van uw raamdecoratie toe.
Team Joe benelli