T van der Lans

Mooi produkt maar door ontbreken meetinstructie voor draai/kiepramen (hendel) ernstig gedupeerd doordat oplossing niet geboden wordt. Ze verschuilen zich achter verantwoordelijkheid voor klant bij... Mooi produkt maar door ontbreken meetinstructie voor draai/kiepramen (hendel) ernstig gedupeerd doordat oplossing niet geboden wordt. Ze verschuilen zich achter verantwoordelijkheid voor klant bij inmeten.
Product van E 340.- is door onvolledige instructie niet te gebruiken/ waardeloos daardoor.
Komen met korting op volgend aan te schaffen product.
Zeer te mijden bedrijf.

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Wat spijtig om te zien dat u ons beoordeeld met 1 ster. Wij hebben meerdere malen telefonisch contact met u gehad en geprobeerd verschillende oplossingen aan te dragen. Er is sprake van maatwerk en... Wat spijtig om te zien dat u ons beoordeeld met 1 ster. Wij hebben meerdere malen telefonisch contact met u gehad en geprobeerd verschillende oplossingen aan te dragen. Er is sprake van maatwerk en maatwerk kan niet retour gestuurd worden, om u toch tegemoet te kunnen komen hebben wij inderdaad een korting aangeboden op een nieuw product. Wanneer u niet zeker bent om een product zelf te meten bieden wij ook een meetservice aan (https://www.mijnraamdecoratie.nl/inmeetservice) of een foto service waar wij meetadvies geven op individuele situaties (https://www.mijnraamdecoratie.nl/foto-service). Wij proberen klanten zoveel mogelijk van dienst te zijn en te helpen wanneer het gaat om de afmetingen. Het is alleen wel aan de klant zelf om contact op te nemen met ons wanneer zij niet zeker zijn/ er niet uit komen met de meetinstructies.
Wij zullen uw feedback in ieder geval meenemen en wensen u nog een prettige dag toe.
Team Joe Benelli Home & Living.

Frank

Zeer positief. Levering volgens afspraak. Mooi product.

A den Hollander

A den hollander

Uw ervaring

Makkelijk om te bestellen, prima kwaliteit, het enige wat tegenviel was dat ze de beugels waren vergeten ,na een belletje wilde ze de beugels opsturen, maar kon ze ook ophalen, prima geregeld zo.

Henk Dubbink

Prettig geregeld!

Uw ervaring

Zeer goede prijs/ kwaliteitverhouding!

Bert

Prima producten, mooi afgewerkt en snelle levering zelfs in deze tijd!

Uw ervaring

Snelle levering, goede verpakking.

Milou Van Agtmaal

Fijn bedrijf. Doen wat ze zeggen. Goede klantenservice

Uw ervaring

Wat een prachtige jaloezie. Mooi op maat. Zeer eenvoudig op te hangen.

Frank Kapteyn

Mooie kwaliteit houten jalousie.

Uw ervaring

Alles netjes en vakkundig verpakt.