Haarman

Uw ervaring

Snelle bezorging en het pakket was goed verpakt. Mooie brede luxaflex!

Annoniem

Goede service

Uw ervaring

Goede duidelijke uitleg in de showroom en vriendelijk personeel

Ned Egan

Zeer positief ervaring, van bestelling to levering, geen enkele probleem ondervonden. alles past en was makkelijk te installeren

B. Bours

Keurig op tijd geleverd en duidelijke meetinstructies op de website.

Peter Post

We hebben een uitstekende ervaring met raam decoratie. Alles paste perfect .Vriendelijk personeel ,kortom TOPPPIE ??

Uw ervaring

Alles was prima in orde .

Bert Remmelts

Goede service

G Buurmeester

Zeer tevreden!!

Uw ervaring

Goede kwaliteit,snelle levering en ook nog niet duur.
Heel erg tevreden en zou ze iedereen aanraden.

Anne Wehrsig en Jan van der Wijk

We waren zeer tevreden over het jaloezie dat we vijf jaar geleden aangeschaft hadden. Na het plaatsen van nieuwe kozijnen bleek het jaloezie tot onze spijt niet meer te passen en besloten we tot een... We waren zeer tevreden over het jaloezie dat we vijf jaar geleden aangeschaft hadden. Na het plaatsen van nieuwe kozijnen bleek het jaloezie tot onze spijt niet meer te passen en besloten we tot een nieuwe aanschaf van liefst hetzelfde product in passende (overlappende) maat. De lamelbreedte van 3.5 cm bleek niet meer leverbaar. Wij kozen voor 2.5 cm. Nu blijkt de verduistering t.o.v. de oude erg tegen te vallen. Meer lamellen betekent meer lichtdoorlatingen, tussen de lamellen en door de gaten voor het koord. Bovendien sluiten de lamellen beneden beduidend minder strak dan boven. We zijn dus nogal teleurgesteld.
Daarnaast hebben we een fout gemaakt bij het opgeven van de maten. Geen rekening gehouden met de hoogte van het jaloezie in ingevouwen stand. Die hoogte is dus meer voor de 2.5 dan de 3.5 (want meer lamellen). Het jaloezie blijft zodoende opgetrokken hangen voor de bovenkant van het raam, waardoor het raam niet goed opengekanteld kan worden. Dit had wellicht beter aangegeven kunnen worden in de uitleg voor het opmeten.

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Beste Anne, Ik heb u per e-mail een uitleg verzonden hoe de jaloezie te gebruiken is.
Mocht u hier vragen over hebben hoor ik dat graag van u als reactie op onze e-mail.
Vriendelijke groet...
Vriendelijke groet Roel

I.P Kersbergen

Geweldige rolgordijnen en prachtige kleur.

Uw ervaring

keurig verpakt en goede servise