Karin Schoonakker

Jaloezieën zijn prachtig en de maten precies zoals gemeten prima levering alleen jammer dat er geen schroeven of Parkers bij zitten

Ruime keus en prima kwaliteit en dat voor een goede prijs

Jessica

Ik heb voor de 2e keer houten jaloezieën besteld bij Mijnraamdecoratie.nl en wederom zijn er prachtige jaloezieën geleverd. Erg tevreden over de snelle levertijd en de prijs/kwaliteit verhouding.

Uw ervaring

Een wijziging van formaat, omdat ik deze zelf verkeerd had ingevoerd, werd snel doorgevoerd!

Jan Peter Peters

Wauwww,,,,, wat een service , had hier houten jalouzien gekocht en er kwam een onvoorzien mankement naar boven, maar dit was allemaal geen probleem het werd opgelost zonder enige moeite.

M. Geurts

Via internet gevonden en sprak me gelijk aan. Duidelijke en overzichtelijke website. Informatie klopt met het geleverde product.

Heb 3 horizontale jalouzieen besteld,
prima kwaliteit , mooi afgewerkt.

Uw ervaring

had per ongeluk verkeerde kleur doorgegeven bij een van de zonwering .gelukkig werd dit door het bedrijf ontdekt en hersteld.

Niets dan lof. Goede en duidelijke bestelling en maatvoering was top. Zeer tevreden.

Harold

Aantal houten jaloezieën voor iemand op verzoek geplaatst. Zwart met ladderband.Zag er heel goed uit,niks mis mee. De kunstof steunen om de afdeklat te plaatsen vond ik minder,maar heb dit opgelost...

Uw ervaring

Contact was goed,en vragen werden snel beantwoord.

Vriendelijke mensen en mooie jaloezieen voor een lage prijs. Makkelijk te monteren.