Thierry Martinet

Super gemakkelijk om te bestellen en perfect onbeschadigd geleverd. Wij zijn er enorm blij mee.

Ruben

Nette gordijnen alleen was er een fout gemaakt linker deel was niet afgesteld en verkeerd in elkaar gezet dit zelf
Moeten oplossen ..

Moeten oplossen ..

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Beste Ruben, wat spijtig om te lezen dat de raamdecoratie niet naar behoren is geleverd. Ik heb het even gecontroleerd, maar zie dat er nooit contact met ons is opgenomen. Had u dit gedaan hadden... Beste Ruben, wat spijtig om te lezen dat de raamdecoratie niet naar behoren is geleverd. Ik heb het even gecontroleerd, maar zie dat er nooit contact met ons is opgenomen. Had u dit gedaan hadden wij het probleem kunnen oplossen, wij zullen dit nooit van de klant vragen. Wij hopen dat het product nu naar wens is, zo niet dan verzoeken wij u contact op te nemen met ons.

MartinH

Goede service en nette levering

Kruijer

Mooie jaloezieën, zelf samen gesteld en ben er zeer tevreden mee

Rudo Baksteen

Prachtige kwaliteit voor een uiterst scherpe prijs

particulier

Ik raad het produck iedereen aan

Uw ervaring

goed produck precies op maat en kleur

E. Meurs

E. Meurs

Uw ervaring

Prima service. Luxaflex voldeed aan onze verwachting

Jessica

Voor ons keukenraam (ca. 2,5 meter breed) waren we op zoek naar een betrouwbare leverancier van houten jaloezieën, waarbij we vooral kwaliteit en klantenservice belangrijk vonden. Bleek prima keuze!

Ruben

Goed. Fijne site om houten jaloezieën te bestellen en goed product geleverd.