J Hoedemakers

Alles snel en correct afgehandeld ook na het foutief gemeten hebbende mijner zijde
Top bedrijf

Uw ervaring

Vriendelijke telefoniste correcte afhandeling goede info

Zeer tevreden! Top bedrijf!

Onze ervaring met het bedrijf is prettig. Enige jaren geleden hebben we ook al eens houten jaloezieƫn besteld en omdat dit toen allemaal goed verlopen is en we tevreden zijn over de kwaliteit van de...

tpj hans

Makkelijke keuze via computer, afmetingen, prijzen, kwaliteit hout-metaal, afwerking

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Hartelijk dank voor uw complimenten en positieve review! Nog veel plezier van uw raamdecoratie gewenst! Met vriendelijke groet, Team Joe Benelli

Martin Sikkens

Top! snel, duidelijk en helder.

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Zeer tevreden. Makkelijk te bestellen, product voldoet aan verwachting. Zeer eenvoudig te monteren. Prachtige houten jaloezie!

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Super goed bedrijf jallozieen netjes afgewerkt we zijn er heel blij mee

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review! Nog veel plezier van uw raamdecoratie gewenst! Met vriendelijke groet, Team Joe Benelli

Strategisch Advies Centrum B.V.

Zeer vriendelijke dame aan de telefoon die goed meedenkt en prima advies gaf. Het product is goed en precies op maat.

fam van der slot

Prachtig is het goede kwaliteit mooi systeem goede uitleg erbij alleen maar top.

Uw ervaring

zeer vriendelijk zijn wezen kijken eerst goede ontvangst als je toch nog wat wou weten i.p dezelfde dag email terug

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Beste fam Van Der Slot, onwijs bedankt voor uw positieve review! Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Team Joe Benelli

Mooie jaloezien. Duurt alleen best lang voor ze binnen zijn.

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Onwijs bedankt voor uw feedback! Wij streven ernaar om onze producten altijd binnen 10-15 werkdagen te leveren, dit komt omdat het gaat om maatwerk. Ik wens u veel plezier van uw raamdecoratie! Met vriendelijke groet, Team Joe Benelli home & living