Reviews

9.2 / 10
1355 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1355 Reviews

Anja

8/10

Ik ben er tevreden over de levering van de jaloezieën. Snelle levering, betaling achteraf. Goede kwaliteit!

Uw ervaring

Er werd snel gereageerd op de e-mails. Informatie was duidelijk. Je ontvangt eerst een offerte die je met een klik kan omzetten in een order.


G.van Dommele

10/10

Niets op aan te merken. Goede kwaliteit, snelle levering en goed bereikbaar


J . Niewold

2/10

Jaloezieen op maat besteld

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Beste J. Niewold,
Wat vervelend om te zien dat u ons met 1 ster heeft beoordeeld.
In een los bericht heeft u ons aangegeven wat u als onprettig heeft ervaren.
U gaf aan dat de...
Beste J. Niewold,
Wat vervelend om te zien dat u ons met 1 ster heeft beoordeeld.
In een los bericht heeft u ons aangegeven wat u als onprettig heeft ervaren.
U gaf aan dat de transportdienst te vroeg bij u langs kwam, dit zullen wij met de transportdienst opnemen. Helaas zijn wij als bedrijf nog afhankelijk van derden om onze goederen af te leveren. Wij hebben gekozen voor het bedrijf NE transport, omdat zij gespecialiseerd zijn in het vervoeren van breekbare producten. Dit is niet het geval bij andere transportdiensten waardoor er vaak schades ontstaan.
Ook gaf u aan dat er te veel plastic om de jaloezie zit. Dit is echter wel nodig. Wanneer dit niet of minder om de jaloezie zit is er kans op schade. Met transport trilt het pakket en kan de rem van het ophaalmechanisme open getrild worden, er ontstaat dan speling tussen de lamellen en de kans op schade is dan erg groot. Door het product strak te omwikkelen met plastic blijft het pakket altijd bij elkaar en is er minder kans op schade.
Wij vinden het spijtig om te lezen dat u onze beoordelingsmail als onprettig heeft ervaren, met een slechte review als resultaat. In de beoordelingsmail staan meerdere vragen, zo ook of u een probleem wilt kenbaar maken of nog vragen heeft. Normaliter wordt dit als prettig ervaren door onze klanten.
Wij zijn in ieder geval blij dat het product er goed uit ziet en wij wensen u nog veel plezier van uw raamdecoratie toe.
Met vriendelijke groet,
Team Joe benelli


De Saedeleer

10/10

Zeer tevreden over het product en levering

Uw ervaring

Alles in orde


G.Weijers

9/10

Goede ervaring,snelle en keurige levering


C.M.T. Scholte

10/10

Prima levering vlgs afspraak.
Eén van de 8 jalouziën blindeert niet volledig. Is daar iets aan te doen?

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

hartelijk dank voor uw positieve review! Zou u van de desbetreffende jaloezie een foto kunnen mailen samen met uw ordernummer en de afmeting dan kunnen wij kijken hoe dit opgelost kan worden. U kan... hartelijk dank voor uw positieve review! Zou u van de desbetreffende jaloezie een foto kunnen mailen samen met uw ordernummer en de afmeting dan kunnen wij kijken hoe dit opgelost kan worden. U kan dit mailen naar info@joebenelli.nl


Heijningen

10/10

Snelle levering en goede kwaliteit

Uw ervaring

Top service!


Thea

10/10

Levering zoals gevraagd heb de maten doorgegeven en deze zijn zoals opgegeven wn uitegevoerd. Levering vond plaats op de datum zoals aangegeven bij de bestelling.

Uw ervaring

prima geen opmerkingen,


G.M. van Aalst

10/10

We hebben zeer goede ervaringen met mijnhoutenjalouzieen.nl


Marloe Mulkens

5/10

In eerste instantie prima

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Wat spijtig om te zien dat u ons niet aanbeveelt. Nu begrijp ik dit niet heel goed, u heeft gevraagd maten te wijzigen en ik zie dat mijn collega dit heeft opgepakt en u vandaag de aangepaste maten... Wat spijtig om te zien dat u ons niet aanbeveelt. Nu begrijp ik dit niet heel goed, u heeft gevraagd maten te wijzigen en ik zie dat mijn collega dit heeft opgepakt en u vandaag de aangepaste maten heeft gemaild? Uit uw review kan ik helaas ook het probleem niet halen. Wij horen het graag!