Fam. Van Put

Onze houten jaloezieën zijn op tijd geleverd en ze zijn prachtig.

Ten Heuvel

Goede informatie op de website die ons hielp om een keuze te maken. De mogelijkheid om makkelijk staaltjes aan te vragen was voor ons erg belangrijk bij de aankoopbeslissing. Na de bestelling bleef... Goede informatie op de website die ons hielp om een keuze te maken. De mogelijkheid om makkelijk staaltjes aan te vragen was voor ons erg belangrijk bij de aankoopbeslissing. Na de bestelling bleef het lang stil, waardoor we ons afvroegen of alles goed ging. Toen de order eenmaal werd verzonden, was de communicatie weer duidelijk. Product werd op tijd en netjes afgeleverd. Met de montagehandleiding hingen de jaloezieën binnen een mum van tijd. Al met al erg positief.

Chris Muller

Mooie jaloezieën. Maat en afwerking zoals opgegeven. Prima!

Bibian Biezeveld

Ja

Uw ervaring

Ontzettend goed bevallen! Heel fijn dat proefstalen zo snel geleverd worden, vragen via de site worden snel beantwoord. Levering kwam keurig netjes verpakt binnen en monteren ging eenvoudig. Daarom... Ontzettend goed bevallen! Heel fijn dat proefstalen zo snel geleverd worden, vragen via de site worden snel beantwoord. Levering kwam keurig netjes verpakt binnen en monteren ging eenvoudig. Daarom ook snel voor de rest van de woonkamer besteld.

Malou

Heel mooie en degelijke jaloezieën! Er was wel iets misgegaan met de levering waardoor ze een week te laat waren.

Uw ervaring

Goede opvolging en contact via mail.

De Jong

Goed geregeld ook de bezorging