Bart Hamilton

Niet tevreden. Diverse schades bij ontvangst en trage levering van vervangende producten. Denken totaal niet met je mee

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Beste B, Jammer dat u er zo over denkt. Het kan een enkele keer voorkomen dat tijdens het transport iets beschadigt en wij zorgen dan altijd voor een nieuw product zoals ook aan u was bevestigd.... Beste B, Jammer dat u er zo over denkt. Het kan een enkele keer voorkomen dat tijdens het transport iets beschadigt en wij zorgen dan altijd voor een nieuw product zoals ook aan u was bevestigd. Deze nieuwe jaloezie staat gewoon binnen de normale levertijd gepland.
Mocht nog vragen hebben horen wij dit graag.
Vriendelijke groet Joe Benelli

HV

Vriendelijk, duidelijke site, heldere instructies, snelle levering, mooi product

Vlug

Goede prijs en kwaliteit

Uw ervaring

Prima kwaliteit en prijs. De jaloezieƫn waren heel goed ingepakt.

linda

Website makkelijk, veel keus, product van goede kwaliteit

Luc Janssens

Correcte afspraken rond prijs en levering

Lamellen sluiten niet helemaal. Draaimechanisme van openen/sluiten voelt fragiel aan.

Reactie Mijnraamdecoratie.nl:

Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring niet goed is met ons bedrijf.
Wij hebben uw gegevens opgezocht in ons systeem en helaas is er geen klacht bij ons bekend.
Zou u ons een mail...
Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring niet goed is met ons bedrijf.
Zou u ons een mail kunnen sturen met uw klacht inclusief foto's van de maximale kantelstand.
Wij willen u graag verder helpen zodat u alsnog mooie raamdecoratie heeft hangen.
Team Joe Benelli

V gool