Privé

Goede en deskundige informatie, uitstekende kwaliteit van geleverde producten en waar voor je geld.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: leuk om te lezen dat u tevreden bent. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Frans Smeekens

Wijn hebben 28 augustus een 'n brochure aangevraagd en kregen de volgende dag te horen dat jullie "toevallig " 2 dagen later In Bavel moesten zijn en of wij het op prijs zoude stellen als jullie dan... Wijn hebben 28 augustus een 'n brochure aangevraagd en kregen de volgende dag te horen dat jullie "toevallig " 2 dagen later In Bavel moesten zijn en of wij het op prijs zoude stellen als jullie dan langs zouden komen. Wij hebben ja gezegd en na rijp beraad besloten 2 stoelen te kopen. Daarbij viel de manier waarop de prijs tot stand kwam me erg tegen. Begin met een belachelijk hoge prijs en doe daarna of je een meerdere moet bellen. Vervolgens wordt een levertijd besproken. Toegezegd werd dat een langere periode op de order moest worden gezet maar dat met een maximale levertijd van 6 weken moest worden gerekend. ( geschatte levertijd maximaal 15 oktober) Na een telefoontje van mijn vrouw rond 20 oktober werd redelijk onvriendelijk verwezen naar de opdracht waarop we hadden getekend voor 6/16 weken en dat de verkoper iets anders had toegezegd werd ontkend. We hebben inmiddels vrienden en kenissen van onze ervaringen met Meubelzorg op de hoogte gesteld.

Vuijk

Goed advies in de winkel en keurige bezorgers van de stoel.

Reactie Meubelzorg:

Bedankt voor dit zeer mooie cijfer! Wij wensen u nog zeer veel plezier toe met de aankoop.

Hart-ten Hoven

Vervelende verkooptechniek werd toegepast. Dat men graag wilt verkopen wil nog niet zeggen dat je de vooral oudere (mag ik zeggen want ben zelf 75 jaar!) aspirant kopers zo onbeschaafd onder druk... Vervelende verkooptechniek werd toegepast. Dat men graag wilt verkopen wil nog niet zeggen dat je de vooral oudere (mag ik zeggen want ben zelf 75 jaar!) aspirant kopers zo onbeschaafd onder druk mag zetten.

j.l vooschuur-Verbeek

Enorm teleurgesteld

Gerard Koeleman

De ervaring van mijn vrouw en ik met dit bedrijf was uitmuntend

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf!

Gerrit

Mooie producten, folder prijzen zijn wel misleidend.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: wij wensen u veel zitplezier toe!

Stefan Christiaens

Goede ervaring

Bedankt voor de review!
Fijn te lezen dat u een goede ervaring hebt bij Meubelzorg.
Team Meubelzorg...
Bedankt voor de review!
Fijn te lezen dat u een goede ervaring hebt bij Meubelzorg.
Team Meubelzorg België

Vanuytsel

Als zoals afgesproken.

Reactie Meubelzorg:

Bedankt voor dit zeer mooie cijfer!
Fijn te lezen dat alles goed verlopen is.
Team Meubelzorg België

Van Wely