P.A.J Voorbij

Uitstekend

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Wim de Bruin

Goede en duidelijke uitleg/informatie.

Jeunen fr

Zeer goed

Bedankt voor de review!
Fijn te lezen dat u een goede ervaring hebt bij Meubelzorg.
Wij wensen u nog zeer veel plezier toe met de aankoop.
Met vriendelijke groeten,
Team Meubelzorg...
Bedankt voor de review!
Fijn te lezen dat u een goede ervaring hebt bij Meubelzorg.
Wij wensen u nog zeer veel plezier toe met de aankoop.
Met vriendelijke groeten,
Team Meubelzorg België

Murail

Vriendelijke consulent die uitgebreid uitlegde en daarna ging meten.
De levering ging prima.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: heel fijn om te lezen dat alles goed is verlopen bij u. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Jac Engelen

Prima, geen enkele kritiek

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: leuk om te lezen dat u geen kritiek heeft, daar doen wij het voor. Ik wens u nog veel zitplezier toe!

van Spronsen

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: heel fijn om te lezen dat u tevreden bent, daar doen wij het voor. Ik wens u nog veel zitplezier toe!

A.R. de Wit

Goed. alleen ij hadden 2 stoelen gekocht, aanbetaling gedaan. Dezelfde dag thuis het afgesproken bedrag betaald. Toch ontvingen wij na 2 weken een verzoek om de restant aanbetaling te doen. Dit kwam... Goed. alleen ij hadden 2 stoelen gekocht, aanbetaling gedaan. Dezelfde dag thuis het afgesproken bedrag betaald. Toch ontvingen wij na 2 weken een verzoek om de restant aanbetaling te doen. Dit kwam vreemd over. Kijk meer en sneller de aanbetaling voordat je een aanmaning stuurt. Dat is dat niet nodig. Verder alles goed geregeld ook de aflevering. De stoelen zitten heerlijk.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: Ik begrijp dat dat inderdaad wat vreemd over komt, ik denk een foutje in ons systeem, mijn oprechte excuus voor het misverstand. Ik wens u nog veel plezier van uw... Hartelijk dank voor uw review: Ik begrijp dat dat inderdaad wat vreemd over komt, ik denk een foutje in ons systeem, mijn oprechte excuus voor het misverstand. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Kornmehl

Deskundige verkoper met stoelen aan huis

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: super om te lezen dat u goed geholpen bent aan huis. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

v oosterwijk

Zeer goede uitleg en klantvriendelijk

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: fijn om te lezen dat alles goed met u is doorgenomen/uitgelegd. Wij wensen u veel zitplezier toe!

W. Peters

Gewoon prima

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw positieve review: wij wensen u veel zitplezier toe!