Jac Engelen

Prima, geen enkele kritiek

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: leuk om te lezen dat u geen kritiek heeft, daar doen wij het voor. Ik wens u nog veel zitplezier toe!

van Spronsen

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: heel fijn om te lezen dat u tevreden bent, daar doen wij het voor. Ik wens u nog veel zitplezier toe!

A.R. de Wit

Goed. alleen ij hadden 2 stoelen gekocht, aanbetaling gedaan. Dezelfde dag thuis het afgesproken bedrag betaald. Toch ontvingen wij na 2 weken een verzoek om de restant aanbetaling te doen. Dit kwam... Goed. alleen ij hadden 2 stoelen gekocht, aanbetaling gedaan. Dezelfde dag thuis het afgesproken bedrag betaald. Toch ontvingen wij na 2 weken een verzoek om de restant aanbetaling te doen. Dit kwam vreemd over. Kijk meer en sneller de aanbetaling voordat je een aanmaning stuurt. Dat is dat niet nodig. Verder alles goed geregeld ook de aflevering. De stoelen zitten heerlijk.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: Ik begrijp dat dat inderdaad wat vreemd over komt, ik denk een foutje in ons systeem, mijn oprechte excuus voor het misverstand. Ik wens u nog veel plezier van uw... Hartelijk dank voor uw review: Ik begrijp dat dat inderdaad wat vreemd over komt, ik denk een foutje in ons systeem, mijn oprechte excuus voor het misverstand. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Kornmehl

Deskundige verkoper met stoelen aan huis

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: super om te lezen dat u goed geholpen bent aan huis. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

v oosterwijk

Zeer goede uitleg en klantvriendelijk

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: fijn om te lezen dat alles goed met u is doorgenomen/uitgelegd. Wij wensen u veel zitplezier toe!

W. Peters

Gewoon prima

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw positieve review: wij wensen u veel zitplezier toe!

H Leeraar

De afspraak was mooi op tijd en een goede uitleg wat de zithouding betreft .Heb een goede stoel ge krijgen die bij me past zit nu pas lekker.Maar wel een beetje duur vind ik .Ma ja kwaliteit moet nu... De afspraak was mooi op tijd en een goede uitleg wat de zithouding betreft .Heb een goede stoel ge krijgen die bij me past zit nu pas lekker.Maar wel een beetje duur vind ik .Ma ja kwaliteit moet nu een keer betaald worden .Groetjes

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: dat zijn mooie complimenten waar wij heel erg blij mee zijn. Ik wens u nog heel veel zitplezier toe!

Greijdanus

Thuis een medewerker ontvangen die showmodellen (stoelen) bij zich had zodat wij gelijk konden zien hoe het stond.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Prive mw Pet

Goede informatie over de stoorl en bezorging was ook oke

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!

Goudsmit

Prettig geholpen en prima kwaliteit!

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw positieve review: wij wensen u veel zitplezier toe!