Van Helden

Een heel opdringerig verkooptechniek, wij konden het niet meer volgen. De rekening werd opgemaakt er kwam iets bij en er ging weer iets.???
Bij de bevestiging stond een bedrag wat afgesproken...
Bij de bevestiging stond een bedrag wat afgesproken was en de stoel werd geleverd en op de rekening 400 euro te veel. Chauffeur gebeld duurde lang voor dat het opgelost was.

E.J. Blom

29 wk. wachten op levering wel heel erg lang! Verder niets dan lof voor de bezorgers en de door hen gebelde monteur voor hulp bij 't in elkaar zetten van de door ons gekochte relax bank.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw positieve review: Onze excuus dat uw bestelling vertraging had op gelopen. Wat fijn om te lezen dat de bezorging goed is verlopen, en het in elkaar zetten van de bank ook. Wij... Hartelijk dank voor uw positieve review: Onze excuus dat uw bestelling vertraging had op gelopen. Wat fijn om te lezen dat de bezorging goed is verlopen, en het in elkaar zetten van de bank ook. Wij wensen u veel zitplezier toe!

nooijen

Bezorging was goed.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: heel fijn om te lezen dat de bezorging goed is gegaan, daar doen wij het voor. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Yvonne Wortelboer

Geweldig. Mensen die met je meedenken als je ergens tegenaan loopt.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service! wij wensen u veel zitplezier toe!

A.N. De kleine

Gisteren 2 relaxstoelen in goede staat ontvangen, bij de koopovereenkomst konden onze bestaande stoelen niet door de verkoper ingeruild worden, hij gaf aan geen opslagruimte te hebben ?? Als je dan... Gisteren 2 relaxstoelen in goede staat ontvangen, bij de koopovereenkomst konden onze bestaande stoelen niet door de verkoper ingeruild worden, hij gaf aan geen opslagruimte te hebben ?? Als je dan ziet in jullie folders dat dit wel mogelijk was met vergoeding dan is ons dat wel tegengevallen dat zo is afgehandeld en zijn we onjuist voorgelicht.

Vriendelijke groet
A.N. De kleine
Noordsingel 249
8091xm Wezep

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: heel fijn om te lezen dat u uw order gister in goede orde heeft ontvangen. Ik heb uw koopovereenkomst bekeken en ik zie dat u wel een inruilkorting heeft gekregen: u... Hartelijk dank voor uw review: heel fijn om te lezen dat u uw order gister in goede orde heeft ontvangen. Ik heb uw koopovereenkomst bekeken en ik zie dat u wel een inruilkorting heeft gekregen: u heeft dus wel een mooie korting gehad. Mocht u nog vragen hebben dan helpen wij u graag verder!

Meubelzorg

Reactie Meubelzorg:

Bedankt voor dit zeer mooie cijfer! Wij wensen u nog zeer veel plezier toe met de aankoop.

particulier

Prima geregeld aan huis en snelle levering van op maat gemaakt product

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: heel fijn om te lezen dat u uw order snel heeft ontvangen. Ik wens u er nog veel plezier van toe!

E. Dingemans

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Ik wens u nog veel zitplezier toe!

G.Zwaan

De voorlichting en afhandeling was prima

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: wij wensen u nog veel zit plezier toe!

Pascal Ramaekers

Ik ben zeer goed geholpen in de winkel.
Zeer respectvol, behulpzaam en vriendelijk zijn uw medewerkers.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: wat fijn om te lezen dat u zeer goed geholpen bent, wij wensen u veel zitplezier toe!