M. Remmers

De persoon die langs kwam om een aantal relaxfauteuils te laten zien en aan te meten was heel prettig en had verstand van zaken.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: wat fijn om te lezen dat u een prettige uitleg heeft gehad en alles goed met u is doorgenomen, Wij wensen u uiteraard veel zitplezier toe!

Ingrid

Robin heeft onze moeder, een dame van 86 jaar, goed geholpen. Hij voelde al snel aan hoe hij haar het best te woord kon staan en nam de tijd voor haar. Jammer dat de stoel al met al veel duurder... Robin heeft onze moeder, een dame van 86 jaar, goed geholpen. Hij voelde al snel aan hoe hij haar het best te woord kon staan en nam de tijd voor haar. Jammer dat de stoel al met al veel duurder uitviel dan onze moeder had gepland en dat de levertijd lang is maar daartegenover staat dat het een op maat gemaakt product is waar ze vast en zeker heel veel plezier en comfort van gaat ervaren. De communicatie over de prijzen zou wat duidelijker kunnen en dan bedoel ik uitsluitend de uitspraak van de bedragen. Al met al een heel fijne ervaring met Robin zaken te hebben gedaan. Wij zijn in afwachting van de stoel

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: goed om te lezen dat adviseur Robin uw moeder goed heeft geholpen met het uitzoeken van de geschikte stoel. Wij zullen u op de hoogte houden wanneer de stoel bij ons... Hartelijk dank voor uw review: goed om te lezen dat adviseur Robin uw moeder goed heeft geholpen met het uitzoeken van de geschikte stoel. Wij zullen u op de hoogte houden wanneer de stoel bij ons binnen zal komen.

Joke van de Belt

Prima, goed geholpen in de winkel door Kevin en de aflevering van de stoel was ook heel goed! Goede uitleg!

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: super om te lezen dat u goed geholpen bent door onze collega Kevin. Ik wens u nog veel zitplezier toe en mocht u nog vragen hebben dan helpen wij u graag verder!

Muijs

Duidelijkheid en zeer vriendelijk.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: wij wensen u veel zitplezier toe!

Ryssaert Hilda

Uitgebreide uitleg bij bezoek aan toonzaal, vlotte communicatie bij telefonisch gesprek en levering

Reactie Meubelzorg:

Bedankt voor dit zeer mooie cijfer!
Fijn te lezen dat alles perfect is verlopen.
Wij wensen u nog zeer veel plezier toe met de aankoop.
Met vriendelijke groeten,
Team Meubelzorg...
Bedankt voor dit zeer mooie cijfer!
Fijn te lezen dat alles perfect is verlopen.
Wij wensen u nog zeer veel plezier toe met de aankoop.
Met vriendelijke groeten,
Team Meubelzorg België

Antonie van der Hoek

Staopstoel

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: wij wensen u nog veel zit plezier toe!

Henk van Lieshout

Hedl goed eerlijk ik heb nog getwijfeld of het toch geen gladjanissen zouden zijn zo al het er bij mij overkwam nee ik heb het mis gehad ga zo door jullie verdienen een pluimpje en over heel... Hedl goed eerlijk ik heb nog getwijfeld of het toch geen gladjanissen zouden zijn zo al het er bij mij overkwam nee ik heb het mis gehad ga zo door jullie verdienen een pluimpje en over heel Nederland je moet iets bedenken hoe maak ik reclame via de geleverde klanten netjes daar wordt over nagedacht betrouwbaar Super en zorgen dat je deze medewerkers in dienst houd ( niet te hebberig worden.
Zo doorgaan gefeliciteerd

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw uitgebreide review: wat fijn dat uw mening over ons bedrijf is veranderd! Bedankt voor het compliment en wij wensen u nog heel veel zit plezier toe!

Niet Belangrijk

Verkoper niet vriendelijk

Hoefste

Achteraf gezien is de verkoop thuis veel te snel gegaan je had je veel te weinig keus en teveel mooie praatjes.

J.P. Stegers

Prettige uitleg van de verkoper, duidelijk, meedenkend. Ook de bezorgers heel vriendelijk en behulpzaam

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: wat fijn om te lezen dat u een prettige uitleg heeft gehad van de bezorgers en dat zij vriendelijk en behulpzaam zijn. Wij wensen u uiteraard veel zitplezier toe!