C.Baart

Goed. Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: heel fijn om te lezen dat u helemaal tevreden bent, daar doen wij het voor. Wij wensen u veel zitplezier toe!

Kleine

Prettig en klantgericht

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: fijn om te lezen, wij wensen u veel zitplezier toe!

Meijer

Goede ervaring

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: wat fijn om te lezen dat u een goede ervaring bij ons heeft!

Satink

Goed en professioneel geholpen. Goed advies

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: heel fijn om te lezen dat u tevreden bent, daar doen wij het voor. Ik wens u nog veel zitplezier toe!

L.Ruiter

Bedrijf is zeer kundig en een goede verzorging

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: wij wensen u nog veel zitplezier toe!

J. Braun

Tevreden over aankoopproces en levering die eerder was dan verwacht.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: leuk om te lezen dat u een goede ervaring bij ons heeft gehad!

j.Blok

Goede ervaring

De jong

Vriendelijke ontvangst

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: ik wens u nog veel zitplezier toe!

Privé

Goede en deskundige informatie, uitstekende kwaliteit van geleverde producten en waar voor je geld.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: leuk om te lezen dat u tevreden bent. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Frans Smeekens

Wijn hebben 28 augustus een 'n brochure aangevraagd en kregen de volgende dag te horen dat jullie "toevallig " 2 dagen later In Bavel moesten zijn en of wij het op prijs zoude stellen als jullie dan... Wijn hebben 28 augustus een 'n brochure aangevraagd en kregen de volgende dag te horen dat jullie "toevallig " 2 dagen later In Bavel moesten zijn en of wij het op prijs zoude stellen als jullie dan langs zouden komen. Wij hebben ja gezegd en na rijp beraad besloten 2 stoelen te kopen. Daarbij viel de manier waarop de prijs tot stand kwam me erg tegen. Begin met een belachelijk hoge prijs en doe daarna of je een meerdere moet bellen. Vervolgens wordt een levertijd besproken. Toegezegd werd dat een langere periode op de order moest worden gezet maar dat met een maximale levertijd van 6 weken moest worden gerekend. ( geschatte levertijd maximaal 15 oktober) Na een telefoontje van mijn vrouw rond 20 oktober werd redelijk onvriendelijk verwezen naar de opdracht waarop we hadden getekend voor 6/16 weken en dat de verkoper iets anders had toegezegd werd ontkend. We hebben inmiddels vrienden en kenissen van onze ervaringen met Meubelzorg op de hoogte gesteld.