Hester Sandifort

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: wij wensen u nog veel zitplezier toe!

J.J. Van Rijn

Afspraak is afspraak en prima medewerkers

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: super om te lezen dat u tevreden bent. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Roelen

Levert kwaliteit en comfort.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: dat zijn mooie complimenten waar wij erg blij mee zijn. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Jos Brouwer

De aflevering verliep allerminst vloeiend. Ook het meenemen van de oude stoel was een drama. Uiteindelijk heb ik de oude stoel zelf uit mijn huis getild met minimale hulp van een van de medewerkers.

p nachtzaam

Goed bedrijf

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw positieve review: wij wensen u veel zitplezier toe!

Lucassen

Goede ervaring.

Corrie neef

Een fijne begeleiding ook mee denken in advies en financiële situatie

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: heel fijn om te lezen dat u goed begeleid bent. Ik wens u nog veel zitplezier toe!

Decoster Jean-Pierre

Afspraken correct nagekomen, verzorgde levering en zeer vriendelijk personeel. Uiterst tevreden van de kwaliteit van de zetel.

Reactie Meubelzorg:

Bedankt voor dit zeer mooie cijfer!
Fijn te lezen dat alles perfect is verlopen en dat u tevreden bent!
Wij wensen u nog zeer veel plezier toe met de aankoop.
Met vriendelijke groeten,...
Bedankt voor dit zeer mooie cijfer!
Fijn te lezen dat alles perfect is verlopen en dat u tevreden bent!
Wij wensen u nog zeer veel plezier toe met de aankoop.
Met vriendelijke groeten,
Team Meubelzorg België

bep

Reactie Meubelzorg:

Bedankt voor dit zeer mooie cijfer! Wij wensen u nog zeer veel plezier toe met de aankoop.

MeubelzorgBV

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: heel fijn om te lezen dat u helemaal tevreden bent, daar doen wij het voor. Wij wensen u veel zitplezier toe!