H Leeraar

De afspraak was mooi op tijd en een goede uitleg wat de zithouding betreft .Heb een goede stoel ge krijgen die bij me past zit nu pas lekker.Maar wel een beetje duur vind ik .Ma ja kwaliteit moet nu... De afspraak was mooi op tijd en een goede uitleg wat de zithouding betreft .Heb een goede stoel ge krijgen die bij me past zit nu pas lekker.Maar wel een beetje duur vind ik .Ma ja kwaliteit moet nu een keer betaald worden .Groetjes

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: dat zijn mooie complimenten waar wij heel erg blij mee zijn. Ik wens u nog heel veel zitplezier toe!

Greijdanus

Thuis een medewerker ontvangen die showmodellen (stoelen) bij zich had zodat wij gelijk konden zien hoe het stond.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Prive mw Pet

Goede informatie over de stoorl en bezorging was ook oke

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!

Goudsmit

Prettig geholpen en prima kwaliteit!

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw positieve review: wij wensen u veel zitplezier toe!

Aart

Prettig en voelt vertrouwd.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: hier zijn wij erg blij mee. Ik wens u nog veel zitplezier toe!

scheeren

Geven goede info, deskundig en denken mee met de klant.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: Wij wensen u veel zitplezier toe!

Peter

Vriendelijk personeel, hoge prijzen.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: wij wensen u nog veel zitplezier toe!

J.S

Meubelzaken in overvloed maar als ik er één mag adviseren is het wel Meubelzorg.
Prachtige meubels en een onzettend goede service. Meubelzorg staat met zorg klaar voor de klant!!. Fantastisch

Privé

Procedure bestellen/huisbezoek/levering o.k.
Er is wel een mankement aan mijn stoel. Ik wacht op een telefoontje wanneer u komt om dit te repareren

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: wat jammer om te lezen dat u een mankement heeft aan uw stoel! U kunt ons altijd telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur op ons... Hartelijke dank voor uw review: wat jammer om te lezen dat u een mankement heeft aan uw stoel! U kunt ons altijd telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur op ons telefoonnumer: 085-0655292

Huismans

Keurig geholpen,in de winkel.
De bezorging was ook prima,keurige jongens.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw positieve review: wat fijn om te lezen dat de bezorging prettig is gegaan, wij wensen u veel zitplezier toe!