Veldman

Duidelijke uitleg en informatie

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: heel fijn om te lezen dat u goed geïnformeerd bent. Ik hoop dat u nog veel plezier van uw order gaat hebben!

Tuinman

Goede bezorging. Vriendelijke bezorgers. Alleen pin automaat werkte niet. Moest het ter plekke overschrijven,ook geen probleem.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: vervelend om te lezen dat het pinautomaat niet werkte, onze excuses hiervoor. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe en mocht u nog vragen hebben dan helpen wij u... Hartelijk dank voor uw review: vervelend om te lezen dat het pinautomaat niet werkte, onze excuses hiervoor. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe en mocht u nog vragen hebben dan helpen wij u graag verder!

Essers

Alles was goed en correct

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service!

Meubelzorg

Nee. Perfect is anders. Veel te breed. 50 cm. Ik zit OP een stoel inplaats IN een stoel. Voel me
Niet happy met mijn aankoop. Heb de volgende dag mijn klacht ingediend..moet foto's opsturen. Ik weeg 66 kg. Kan geen gebruik maken van de armleuning wat voor mij belangrijk is.want die is te ver weg
Hopelijk komt het nog goed.Als alles goed komt zal.ik jullie aanbevelen

heeren

Goed. deskundig en prettige medewerkers.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Ik wens u nog veel zitplezier toe!

Henk Kappen

Leuk bedrijf met veel geduld

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: hier zijn wij erg blij mee. Ik wens u nog veel zitplezier toe!

Lambi

Vriendelijk personeel ook bij bezorging.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: dat is een mooi compliment waar wij erg blij mee zijn. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Venlo

Heel goed

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Patist

Prima bedrijf

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: ik wens u nog veel zitplezier toe!