pARTICULIER

GOED EN KLANTVRIENDELIJK.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: heel fijn om te lezen dat u tevreden bent, daar doen wij het voor. Ik wens u nog veel zitplezier toe!

w velthuijs

Goede ervaring, netjes en correct behandeld

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: heel goed om te lezen dat u tevreden bent, daar doen wij het voor. Ik wens u nog veel zitplezier toe!

Lammert

Prima, er wordt geluisterd

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: wij wensen u veel zitplezier toe!

Meubbelzorg Barendrecht

Geweldig bedrijf heel fijn geholpen in de winkel in Barendrecht

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: hier zijn wij erg blij mee. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Vermeent

Super goede uitleg en heel behulpzaam!!!

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Yvonne

Mijn ervaring met meubelzorg is slecht. Als eerste is er sprake van een te grote stoel voor een kleine klant, dwz een te hoge rugleuning voor de lengte van de klant, dit blijkt wederom nu de stoel... Mijn ervaring met meubelzorg is slecht. Als eerste is er sprake van een te grote stoel voor een kleine klant, dwz een te hoge rugleuning voor de lengte van de klant, dit blijkt wederom nu de stoel is geleverd dat als je de sta op functie gebruikt, de gebruiker met de voeten 10 cm boven de vloer hangt en als het ware uit de stoel moet springen of zich moet laten vallen.
Ik vind dit een onwenselijke en onveilige situatie.
Ook het leverings proces verliep niet vlekkeloos, het tijdvak van levering was tussen 15 en 18 uur.
Ik had het fijn gevonden als meubelzorg had laten weten dat er vertraging was van levering, dit hoorde ik nadat ik zelf gebeld had waarbij meteen duidelijk was dat er vertraging was, maar er was geen initiatief vanuit meubelzorg om de klant hierover te informeren.
Op advies van de bezorgers contact opgenomen met meubelzorg, we zijn nu drie dagen verder, en ik heb nog niets gehoord van meubelzorg…..er is nog geen oplossing

Ans Engelen

Ik heb mijn fauteuil gekocht in Roosendaal. Ben uitstekend geadviseerd door Pauline. De bezorging door vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel tevreden met mijn fauteuil.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: super om te lezen dat u goed geadviseerd bent in onze showroom te Roosendaal. Ik wens u nog veel zitplezier toe en mocht u nog vragen hebben dan helpen wij u... Hartelijk dank voor uw mooie review: super om te lezen dat u goed geadviseerd bent in onze showroom te Roosendaal. Ik wens u nog veel zitplezier toe en mocht u nog vragen hebben dan helpen wij u graag verder!

Van der zwan

Goede uitleg goede bezorging

P.A.J Voorbij

Uitstekend

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Wim de Bruin

Goede en duidelijke uitleg/informatie.