Nieto B

Alles perfect, van verkoper tot levering.

Reactie Meubelzorg:

Bedankt voor dit zeer mooie cijfer!
Fijn te lezen dat alles perfect is verlopen.
Team Meubelzorg...
Bedankt voor dit zeer mooie cijfer!
Fijn te lezen dat alles perfect is verlopen.
Team Meubelzorg België

m.A. van Akkeren-Brink

Aanvankelijk prettig. Na levering minder. Word steeds afgescheept met mededeling langer inzitten, 10 dagen, drie weken, minstens 10 weken . Ben niet blij!

sanders

Goed duidelijk

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad!

vera antheunissens

Goede service, kwalitatieve producten

Bedankt voor de review!
Fijn te lezen dat u een goede ervaring hebt bij Meubelzorg.
Team Meubelzorg...
Bedankt voor de review!
Fijn te lezen dat u een goede ervaring hebt bij Meubelzorg.
Team Meubelzorg België

Van Dijk

In een woord geweldig.

Ineke

Klantvriendelijk

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

J.van der Knaap

Valse voorstelling van zaken door verkoper. We zijn erin getuind 'm.b.t. invulling/ondertekening aankoopbedrag.

Linda De Belder

Mooi dzlon

Kleian

Ik vind het zeer merkwaardig dat ik in eerste instantie 5700 euro moest bijbetalen na inruil van mijn oude stoel. Na onderhandelen werd dit uiteindelijk 2500 euro bijbetalen. Erg groot verschil. Ik vind het zeer merkwaardig dat ik in eerste instantie 5700 euro moest bijbetalen na inruil van mijn oude stoel. Na onderhandelen werd dit uiteindelijk 2500 euro bijbetalen. Erg groot verschil.
Wij hebben een sta op stoel nodig ivm invaliditeit. Dus als ik niet mijn poot stijf had gehouden, zou ik 3200 euro teveel betaald hebben. Schandalig

Biemans

Vriendelijk

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw mooie review: dat is een leuk compliment waar wij erg blij mee zijn. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!