Meubelzorg Heerhugowaard

Na levering (29 nov )en betaling van de relax stoel Bleek het zitcomfort niet "op maat te zijn" 1 dec heb ik hierover gebeld, ik moest het eerst maar 6 tot 8 weken gaan uitproberen.4 dec is er een... Na levering (29 nov )en betaling van de relax stoel Bleek het zitcomfort niet "op maat te zijn" 1 dec heb ik hierover gebeld, ik moest het eerst maar 6 tot 8 weken gaan uitproberen.4 dec is er een service medewerker bij mij thuis geweest ,hij zag het probleem en zou dit doorgeven. Hoofdkantoor moest beslissen of ik de koop ongedaan kon maken, immers de stoel op maat ,is Niet op maat ! ik heb 7 dec weer telefonisch contact gehad, maar ik zou 8 dec .teruggebeld worden, gebeurde echter niet. Ik heb zelf 14 dec weer gebeld ,maar nog steeds geen duidelijkheid en zit ik nog steeds te wachten op antwoord en met een stoel die terug moet. Het betreft hier een stoel , niet op maat, € 4000,00

wiels

Aankoop en levering goed maar na service liet te wensen over

F. V.

Goed en komen afspraken na

Jhn Kuper

Zeer goed geholpen

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: fijn om te lezen dat u een goed bent geholpen, wij wensen u veel zitplezier toe!

particulier

Freek Emming

Perfect! Behulpzaam en professioneel

Reactie Meubelzorg:

Hartelijke dank voor uw review: fijn om te lezen dat u een perfecte ervaring heeft gehad!

J.W.Jagt

Grondige inventarisatie naar de behoeften. Zoeken naar goede oplossingen. Testen en bespreken van de oplossingen in de winkel.
Correcte tuisbezorging en installatie. Duidelijke uitleg en...
Correcte tuisbezorging en installatie. Duidelijke uitleg en begeleiding.
Uitstekende stoel. Heb dit bedrijf aanbevolen bij mijn ergotherapeut.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: wat fijn om te lezen dat u het positief heeft ervaren, hier doen wij het voor! Wij wensen u veel zitplezier toe!

Vandewalle Fernand

Zeer vriendelijke mensen die onze zetels hebben afgeleverd. Ook zeer vriendelijk ontvangen in de winkel in Beernem. Een beetje jammer dat we na onze aankoop nog betere en voordeliger... Zeer vriendelijke mensen die onze zetels hebben afgeleverd. Ook zeer vriendelijk ontvangen in de winkel in Beernem. Een beetje jammer dat we na onze aankoop nog betere en voordeliger aankoopmogelijkheden gezien hebben.
Groetjes. Fernand Vandewalle.
Aankoop 7480.

Bedankt voor de review!
Fijn te lezen dat u een positieve ervaring hebt bij Meubelzorg.
Voor vragen mag u ons steeds contacteren, wij zullen u graag te woord staan.
Met vriendelijke...
Bedankt voor de review!
Fijn te lezen dat u een positieve ervaring hebt bij Meubelzorg.
Voor vragen mag u ons steeds contacteren, wij zullen u graag te woord staan.
Met vriendelijke groeten,
Team Meubelzorg België