Gert van der Winden

Prettig bedrijf om een aankoop te doen.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: fijn om te lezen dat u tevreden bent. Ik wens u nog veel zitplezier toe!

Tea veurink

Ervaring is 100% positief

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw lieve review: heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

M.Kuijpers

Tevreden, alles prima verzorgd

Partucilier

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Veldhuis

Jullie werken klantgericht

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw lieve review: ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Nievelstein

Wij zijn van mening dat de verkoper een nieuwe cursus moet gaan volgen: hoe behandel ik nieuwe (oude) klanten???? Verschrikkelijk als u wilt weten waarom bekijk dan maar de offerte: van bijna 6000... Wij zijn van mening dat de verkoper een nieuwe cursus moet gaan volgen: hoe behandel ik nieuwe (oude) klanten???? Verschrikkelijk als u wilt weten waarom bekijk dan maar de offerte: van bijna 6000 Euro naar 3000 Euro en ook nog eens een extra uitvoering!!!!!!!! Dit duidt niet op inzicht in verkoop. Wij voelde ons als ouder echtpaar belazert en eigenlijk hadden wij hem moeten wegsturen. Niet te min zijn wij WEL tevreden over het geleverde resultaat,

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: fijn om te lezen dat u tevreden bent met de geleverde stoel. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Borst

Tot nu toe zeergoed

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Mooij

Uitstekend

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Wallin

Goede ervaring

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: fijn om te lezen dat u tevreden bent. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Goede uitleg bij aankoop en levering.
En de stoel werd vrij snel geleverd.