Jasmijn Bodt

Wat een heerlijk blad staat veel verschillende en leuke ideeën in en elke keer krijg je er een mooi cadeautje bij ook met het welkom cadeau ben ik zooooo blij 👍

Fijn om te lezen! 💛

Leonie B.

Mijn dochter is helemaal door het dolle heen als de nieuwe Meiden op de deurmat valt. Het is een super leuk blad voor een 9-jarige!

Reactie Meidenmagazine.nl:

Bedankt voor je review! Wij wensen jouw dochter nog heel veel leesplezier 💛!

Amanda philipsen

Het enige blad wat mijn dochter met plezier leest
En dat we samen uitprobeert wat er in staat ze vindt het geweldig

Reactie Meidenmagazine.nl:

Wat een geweldig compliment, bedankt! 💛

Simone Mertens

Een heel leuk blad voor jonge meiden. Mijn dochter wacht altijd met smart op het nieuwe exemplaar en vraagt regelmatig waarom ze niet wekelijks een nieuw tijdschrift kan ontvangen.

Reactie Meidenmagazine.nl:

Hihi, leuk om te lezen! 💛

C. de Bruijne

Geweldig! Mijn dochter kijkt iedere keer weer met veel plezier uit naar het nieuwe Meidenmagazine met tips, verhaaltjes, ideeën en posters!

Reactie Meidenmagazine.nl:

Wij wensen jouw dochter veel plezier met MEIDEN 💛!

Demi

Ik vind het een leuk tijdschrift met puzzeltjes en quizzen en posters en superveel dingen om te lezen.

Bedankt voor je review! 💛

Rewat

Geweldig blad

Bedankt! 💛

Lempens

Zeer goed

Bedankt voor je review! 💛

Joanneke dekker

Ik vind het heel erg leuk om zo de mode bij te houden en de posters zijn super.

💛

M.Meertens

Dochterlief was teleurgesteld dat het blad maar 1x per maand kwam. Maar elke keer zo'n leuk cadeautje erbij maakt het helemaal goed. Ze zit echt te wachten op de nieuwe Meiden elke keer. Ze is er... Dochterlief was teleurgesteld dat het blad maar 1x per maand kwam. Maar elke keer zo'n leuk cadeautje erbij maakt het helemaal goed. Ze zit echt te wachten op de nieuwe Meiden elke keer. Ze is er heel blij mee en soms krijg ik zelfs tips van haar uit de Meiden 😉

Reactie Meidenmagazine.nl:

Goed nieuws: jullie krijgen ook 2x per jaar de LZD Special, 1x per jaar het Zomerboek en 1x per jaar het Winterboek bij het abonnement. Dat betekent dus meer leesplezier voor jouw dochter! 💛