Joanneke dekker

Ik vind het heel erg leuk om zo de mode bij te houden en de posters zijn super.

πŸ’›

M.Meertens

Dochterlief was teleurgesteld dat het blad maar 1x per maand kwam. Maar elke keer zo'n leuk cadeautje erbij maakt het helemaal goed. Ze zit echt te wachten op de nieuwe Meiden elke keer. Ze is er... Dochterlief was teleurgesteld dat het blad maar 1x per maand kwam. Maar elke keer zo'n leuk cadeautje erbij maakt het helemaal goed. Ze zit echt te wachten op de nieuwe Meiden elke keer. Ze is er heel blij mee en soms krijg ik zelfs tips van haar uit de Meiden πŸ˜‰

Reactie Meidenmagazine.nl:

Goed nieuws: jullie krijgen ook 2x per jaar de LZD Special, 1x per jaar het Zomerboek en 1x per jaar het Winterboek bij het abonnement. Dat betekent dus meer leesplezier voor jouw dochter! πŸ’›

Eveline

Heel positief. Mijn dochter vindt het het leukste magazine

Reactie Meidenmagazine.nl:

Wat fijn om te lezen! πŸ’›

marielle

Fantastisch magazine voor meiden!

Reactie Meidenmagazine.nl:

Bedankt voor je review! πŸ’›

Babette1995

Mijn bonus dochter is hier om het weekend. Het eerst wat ze doet als ze hier is en er is een nieuwe meiden magazine dan gaat ze hier gelijk in lezen. Hier kijkt ze erg naar uit.

Reactie Meidenmagazine.nl:

Ha, wat leuk om te lezen! Wij wensen haar nog heel veel plezier met MEIDEN πŸ’›.

Vivianne Hexspoor

Ik vind het een erg leuk magazine voor de meiden. Waar dat ze zichzelf lekker in kunnen verstoppen om te lezen

Fijn om te lezen! πŸ’›

Anouk van Breenen

Een geweldig leuk meiden blad met veel make-up tips, leuke posters en ik zou willen dat het een weekblad was, dan kreeg ik lekker elke week een nieuwe!

Reactie Meidenmagazine.nl:

Bedankt voor je vrolijke review! πŸ’›

Janneke Vromans

Mijn dochter kijkt elke maand uit naar het moment dat het volgende exemplaar op de deurmat ligt. Doordat er elke keer een leuk cadeautje bij zit voelt het als een klein feestje.

Reactie Meidenmagazine.nl:

Yay! Bedankt voor je leuke review! Wij wensen jouw dochter nog veel plezier met MEIDEN πŸ’›

Linda

Mijn dochter is super blij met dit magazine!

Reactie Meidenmagazine.nl:

Wat leuk om te lezen! πŸ’›

Felice & Nadine

Een aanrader voor elk meisje dat nieuwsgierig is naar de wereld. Chapeau voor de makers van meiden magazine.

Reactie Meidenmagazine.nl:

Hartelijk bedankt! Het mooie compliment geef ik door aan de redactie. Groetjes, Lisa van MEIDEN πŸ’›