Maaike van den berk

Een zeer leuk boek voor tienermeisjes

Daniella Nitsche

Mijn dochter van 10 heeft een abonnement op Meiden gekregen voor haar verjaardag. Ze was niet alleen super blij met de verassingsbox, maar het is ook iedere maand weer feest als er een nieuw nummer... Mijn dochter van 10 heeft een abonnement op Meiden gekregen voor haar verjaardag. Ze was niet alleen super blij met de verassingsbox, maar het is ook iedere maand weer feest als er een nieuw nummer op de deurmat valt. Ze leest ieder nummer 100x en de gadget die er bij zit maakt het nog leuker. Beste cadeau ooit!

Wat een fantastische review! Bedankt! ๐Ÿ’›

Liza van Zuidam

Super gaaf en leuk dat ik elke maand het Meidenblad in de brievenbus krijg. Het komt altijd op tijd binnen en van te voren weet ik wanneer het komt en kan ik niet wachten om naar de brievenbus te... Super gaaf en leuk dat ik elke maand het Meidenblad in de brievenbus krijg. Het komt altijd op tijd binnen en van te voren weet ik wanneer het komt en kan ik niet wachten om naar de brievenbus te rennen! En anders komt mijn moeder zwaaiend en met een blij gezicht binnen om het me te geven. Zelfs mijn moeder leest het Meidenblad!

Hihi, wij wensen jou en je moeder nog heel veel leesplezier met MEIDEN! ๐Ÿ’›

Eva

Super leuk magazine, met elke keer een verrassing erbij

Sandra Hartemink

Slecht contact met cs

Mollie

Mijn dochter is altijd heel blij als er weer een nieuw blad op de mat valt. Ziet er altijd leuk en aantrekkelijk uit met een klein cadeautje erbij. Ook de cadeaus bij een lidmaatschap zijn erg leuk... Mijn dochter is altijd heel blij als er weer een nieuw blad op de mat valt. Ziet er altijd leuk en aantrekkelijk uit met een klein cadeautje erbij. Ook de cadeaus bij een lidmaatschap zijn erg leuk en waardevol. Service is goed!

J.P.M.

Super leuk en uitgebreid welkomstpakket gekregen na aanmelding. Het magazine is heel leuk, mijn dochter kijkt er elke maand weer naar uit. De extra edities zijn ook super!

Djuna

Mijn dochter heeft een abonnement van Meiden Magazine onder de kerstboom gekregen in een grote doos met leuke cadeautjes. Zij is er super blij mee en kijkt ieder maand uit naar de nieuwe magazine in... Mijn dochter heeft een abonnement van Meiden Magazine onder de kerstboom gekregen in een grote doos met leuke cadeautjes. Zij is er super blij mee en kijkt ieder maand uit naar de nieuwe magazine in afwachting of daar weer een leuk cadeautje bij zit.

Reactie Meidenmagazine.nl:

Wij wensen haar nog veel plezier! En we doen ons uiterste best om zoveel mogelijk leuke cadeautjes te regelen ๐Ÿ’›.

Mariska Verkuijlen

Mijn dochter vindt het een leuk magazine.

Wat leuk om te lezen! ๐Ÿ’›