Simone

Het leukste blad om te lezen voor mijn dochter. Gevarieerd en de cadeautjes doen het ook goed!

Reactie Meidenmagazine.nl:

Wat leuk om te lezen! Wij wensen jouw dochter nog veel plezier met haar MEIDEN abonnement ๐Ÿ’›.

C.M. van Steijn

Ik ben de oma en er zijn 2 kleindochters tot volle tevredenheid geabonneerd op "de meiden"

Reactie Meidenmagazine.nl:

Wat een super oma bent u! Wij wensen uw kleindochters ontzettend veel leesplezier! ๐Ÿ’›

Tenday van holland

Super fijn , geweldige magazine

Bedankt ๐Ÿ’›

Emma van der Pluijm

Een super leuk tijdschrift wat elke keer met plezier wordt gelezen. Tevens steeds leuke cadeautjes erbij.

Fijn om te lezen! ๐Ÿ’›

Ela Sahin

Volgens dochter: waanzinnig leuk blad! Ik lees het altijd in 1 dag uit want ik kan nooit stoppen met lezen als ik eenmaal begin. Hele leuke tips en weetjes altijd. Ik wil ook een keer naar een... Volgens dochter: waanzinnig leuk blad! Ik lees het altijd in 1 dag uit want ik kan nooit stoppen met lezen als ik eenmaal begin. Hele leuke tips en weetjes altijd. Ik wil ook een keer naar een meiden bios night met een vriendin, dat lijkt me echt onwijs leuk.

Reactie Meidenmagazine.nl:

Wat fijn om te lezen ๐Ÿ’›. En natuurlijk super leuk als je een keer naar de MEIDEN Avond bij Kinepolis komt.

Oma jeannette

Een geweldig leuk blad voor jonge meiden. Mijn kleindochters vinden het zo leuk dat ze weer nieuw 2 jaar abonnement hebben gekregen

Reactie Meidenmagazine.nl:

Wauw, wat een mooi compliment! Daar worden wij heel vrolijk van! Wij wensen uw kleindochters nog heel veel plezier van hun MEIDEN abonnement ๐Ÿ’›.

Angelique Noordermeer-Bol

Het is een leuk meidenblad met puzzeltjes, beauty tips en ze leren er een hoop van

Leuk om te lezen! ๐Ÿ’›

Nikita en Ise Korblet

Top. Erg leuk tijdschrift. Onze dochter kan elke keer niet wachten totdat het nieuwe blad weer verschijnt.

Wij wensen jullie dochter nog heel veel plezier van MEIDEN ๐Ÿ’›

mathias

Heel goed en heel leuk om er in te lezen

๐Ÿ’›

Denise

Leuk tijdschrift voor โ€˜jongeโ€™ tieners. Altijd spannend welk cadeautje er elke keer bijzit. Diverse uiteenlopende en aansprekende onderwerpen.

Bedankt voor je review! ๐Ÿ’›