Mareze

Mijn dochter telt de dagen af totdat Meiden weer op de mat valt. Ze leest letterlijk iedere letter!!!!

Charlotte

Meiden magazine is echt heel leuk er staan namelijk heel veel verschillende dingen in en je kunt er ook van leren.

Noa

Super, echt superkritisch om te leuk, cadeautjes zijn waanzinnig

Silvia

Mijn dochter is gek van het magazine en leest hem meteen helemaal uit.

Elly

Kijk goed wat je doet ik heb 2 jaar abb. Oke leuk zit box bij ,maarrrrrrrr..........die betaal jezelf wordt iedere maand 7.95 afgeschreven en het blad kost 5.95.......ik zou het zelf nooit meer doen... Kijk goed wat je doet ik heb 2 jaar abb. Oke leuk zit box bij ,maarrrrrrrr..........die betaal jezelf wordt iedere maand 7.95 afgeschreven en het blad kost 5.95.......ik zou het zelf nooit meer doen vind dit niet eerlijk om het zo te doen,heb gebeld en een doos gekregen met wat meiden spulletjes, heel lief maar ik had liever een andere oplossing gezien.financieel,.......

Olivia

Olivia van 10 jaar vindt het Meiden magazine echt super leuk om te lezen. ‘Ik vind het heel leuk om elke maand hele leuke sterren weetjes te lezen, een klein cadeautje te krijgen en vind de recepten... Olivia van 10 jaar vindt het Meiden magazine echt super leuk om te lezen. ‘Ik vind het heel leuk om elke maand hele leuke sterren weetjes te lezen, een klein cadeautje te krijgen en vind de recepten ook heel leuk. Kortom ik vind alles aan het blad leuk!

Simone

Ik vind jullie ideeën top mijn dochter is super blij met meiden box.

S. Doornekamp

Leuk!!! Mijn dochter loopt kwa lezen iets achter en ik hoop dat ze gierdoor betwr gaat lezen want ze is gek op jullie magazine

Naomi

Mijn dochter geniet enorm van het blad. Elke keer leest ze er lang in

Xiahanazi Aishan

Ik vind boeken niet leuk meer voor mij dochter 7 jaar meisje