Fem Selten

Leuk blad, veel verschillende items. Leuk cadeautje er iedere keer bij.

Lieske&Lana

Wij ( ik en mijn dochter ) vinden het kei leuk dat juist de meiden magazine bestaat. Me dochter is altijd blij zodra er weer 1 in de brievenbus ligt, ze leest het graag en de kadootjes die er altijd... Wij ( ik en mijn dochter ) vinden het kei leuk dat juist de meiden magazine bestaat. Me dochter is altijd blij zodra er weer 1 in de brievenbus ligt, ze leest het graag en de kadootjes die er altijd bij zitten vind ze altijd geweldig. Blijf zo doorgaan, en het zou leuk zijn als wij de moeder-dochter pakket mogen winnen🙏

I van Starrenburg

Ontzettend leuk blad. Kleurrijk en vol meiden informatie. Iets om naar uit te zien voor meiden.

Sigrid

Mijn dochter weet op de dag af wanneer de nieuwe Meiden op de mat valt. ‘Ik ben echt heel blij met mijn abonnement’

Reactie Meidenmagazine.nl:

Ha ha, wat leuk om te lezen! Wij wensen haar nog heel veel plezier met MEIDEN 💛

Meiden magazine

Mijn dochter vind dit het leukste tijdschrift!

Wat leuk om te lezen! 💛

Amy Ipenburg

Iedere keer weer iets leuks om naar uit te kijken

💛

Hanna

Het is iedere keer een feestje als het magazine in de bus ligt. Dan wordt die van voor naar achter en van links naar rechts gelezen tot de volgende er is.

Reactie Meidenmagazine.nl:

Wat leuk om te lezen! 💛💛

Colette

Elke maand weer feest als de Meiden op de mat valt.

Reactie Meidenmagazine.nl:

Yay, daar worden wij blij van! 💛

Hilde

Mijn dochter kijkt steeds erg uit naar Meiden Magazine! Zodra het is bezorgd, is ze er meteen urenlang in verdiept.

Reactie Meidenmagazine.nl:

Wat leuk om te lezen! We wensen jouw dochter veel plezier met MEIDEN 💛.

Neeltje Copic

Leuk, up to date magazine voor onze dochter van 10 jaar. Zij houdt van make up, mode en muziek en meiden magazine past helemaal bij die interesses. Alleen jammer dat de bezorging van 2 van de 3... Leuk, up to date magazine voor onze dochter van 10 jaar. Zij houdt van make up, mode en muziek en meiden magazine past helemaal bij die interesses. Alleen jammer dat de bezorging van 2 van de 3 magazines (we zijn lid sinds september 2023) en het doeboek te wensen overliet. Echter, Meiden magazine heeft onze teleurstelling serieus genomen en ons een goedmaker gestuurd. Mijn dochter was heel blij en ik voel me gehoord en serieus genomen. Erg prettig. Fijn opgelost.👍🏼