Jessica

Mijn dochter ligt bijna bij de brievenbus, het blad wordt helemaal lettertje voor lettertje uitgeplozen en gelezen. En extra leuk om elke maand een extraatje te ontvangen, gewoon een klein... Mijn dochter ligt bijna bij de brievenbus, het blad wordt helemaal lettertje voor lettertje uitgeplozen en gelezen. En extra leuk om elke maand een extraatje te ontvangen, gewoon een klein cadeautje. Ga zo door!

Kyra koolen

Mijn dochter is zo blij met jullie blad.
Ze kan niet wachten tot de volgende komt.

Tessa de Kok

Geweldig voor jong volwassenen

Marit

Het Meiden Magazine is een heel leuk blad waar onze dochter (8) elke maand weer naar uitkijkt! Daarna gaat ze er lekker in lezen of samen met vriendinnen outfits checken van de sterren die erin staan.

Inkie Evers

Mijn dochter zit elke maand met smacht te wachten wanneer Meiden weer op de mat valt. Het magazine zou wat dikker mogen zodat ze er wat langer over doet om hem uit te lezen

ALICIA 10 JAAR

Ik vind de Meiden Magazine boekjes erg leuk omdat je er ook activiteiten in kan doen.

Jamie Stewart

Mijn dochter leest het graag en vindt de cadeautjes leuk

Fiene

Het is een heel leuk tijdschrift voor meiden tussen de ongeveer 10 en 15 jaar ook zit er elke maand een leuk trending cadeutje. In dit blad kan je de leukste quizen spelen en krijg je de beste mode... Het is een heel leuk tijdschrift voor meiden tussen de ongeveer 10 en 15 jaar ook zit er elke maand een leuk trending cadeutje. In dit blad kan je de leukste quizen spelen en krijg je de beste mode tips

Isabella Alonso

Superleuk blad!!

Zoë en Joyce

Superleuk magazine, mijn dochter kijkt er iedere maand naar uit om weer een nieuwe te mogen ontvangen!