Chantal & Noa Brugman

Heerlijke ontspannen, precies zoals (beginnende) tienermeiden dit graag willen!

Bedankt voor je review! ๐Ÿ’›

Suzan Kampschreur

Het meiden magazine spreekt erg aan omdat kinderen veel plezier beleven aan het invullen van de vele quizzen in het blad. Verder krijg je veel inspiratie voor hippe kleding en staan er interessante... Het meiden magazine spreekt erg aan omdat kinderen veel plezier beleven aan het invullen van de vele quizzen in het blad. Verder krijg je veel inspiratie voor hippe kleding en staan er interessante interviews in om de sterren beter te leren kennen. De posters zijn leuk om op te hangen.

Bedankt voor je review! ๐Ÿ’›

Michelle Sijtsma-Blok

Het was makkelijk om abonnee te worden! Mijn dochter leest het blad met plezier en is heel blij met haar welkomstcadeau; de paarse air up.

Reactie Meidenmagazine.nl:

Leuk om te lezen! Meer lezen en meer water drinken = de perfecte combo! Wij wensen jouw dochter heel veel plezier met MEIDEN ๐Ÿ’›.

Deborah

Goede ervaring ook omdat ik 2x geen blad heb gehad maar wel afgeschreven was gebeld en na zending heb gehad ook netjes een mail gehad dat het doe boek 12 later kwam

Reactie Meidenmagazine.nl:

Fijn dat de communicatie met onze klantenservice goed is verlopen ๐Ÿ’›.

Roos Overbeeke

Ik vindt het een super leuk magazine ik zou het zeker aanbevelen en er staan heel veel leuken dingen in . โค๏ธ

Wat leuk om te lezen! ๐Ÿ’›

Lisa leeuwenburgh

Het meidenmagazine is geweldig voor de meiden. Als je uitgenodigd word op de redactie zijn ze daar ook heel leuk en gezellig.

Reactie Meidenmagazine.nl:

Bedankt voor je review! En ontzettend leuk om te horen dat jullie het gezellig hebben gehad op de redactie van MEIDEN ๐Ÿ’›.

C. Wong

Elke maand kijkt mijn dochter (9) uit naar het meidenmagazine. Het cadeautje wat erbij zit is elke maand weer een leuke verassing. Ik vind het zelf ook leuk als ze het magazine heeft ontvangen. Want... Elke maand kijkt mijn dochter (9) uit naar het meidenmagazine. Het cadeautje wat erbij zit is elke maand weer een leuke verassing. Ik vind het zelf ook leuk als ze het magazine heeft ontvangen. Want in de avonden hebben wij samen een mama dochter moment in haar slaapkamer. We doen dan een quiz of we lezen leuke tips en tricks over mode en trends. Aanrader dus!

Reactie Meidenmagazine.nl:

Hier worden wij ontzettend blij van! Wij wensen jou en je dochter nog heel veel fijne mama dochter momenten met MEIDEN ๐Ÿ’›

Arjen Keijman

Leuk en mooi opgezet tijdschrift. Goede aansluiting bij de leeftijdscategorie en altijd een leuke verassing!

Hartelijk bedankt voor je review! ๐Ÿ’›

Demvi Ooms

Leuk magazine voor meiden! Komt altijd netjes op tijd in de bus en als er iets is wordt je netjes op de hoogte gebracht door een mail!

Reactie Meidenmagazine.nl:

๐Ÿ’› Bedankt voor je review!

B Driessen

Super blad voor mโ€™n dochter van bijna 11 jaar. Het cadeautje is altijd leuk. En de onderwerpen heet toepasselijk voor de meiden.

We wensen jouw dochter veel plezier met MEIDEN ๐Ÿ’›