charlotte_de_vos@hotmail.com

Superleuk magazine voor mijn dochter van 10 jaar. Ze kijkt er elke maand weer heel erg naar uit wanneer de volgende in de brievenbus ligt

Susan

Mijn dochter is er heel blij mee en kijkt er altijd naar uit om weer een nieuwe te ontvangen

Linda

Leuk informatief blad vol inspiratie

Linda81

Leuk tijdschrift voor meiden, leuke onderwerpen

Janine Dingshoff-Speelman

Mijn dochter en ik gaan vaak samen met het Meidenmagazine zitten. Even quality time voor de meiden. Mijn dochter vind het super leuk en heeft een geluksmomentje als het magazine op de deurmat... Mijn dochter en ik gaan vaak samen met het Meidenmagazine zitten. Even quality time voor de meiden. Mijn dochter vind het super leuk en heeft een geluksmomentje als het magazine op de deurmat valt.
Daarnaast word het lezen positief gestimuleerd. Het voelt niet als echt lezen maar ze doet het wel, maar dan met plezier!

Alexandra Bos

Heel leuk blad, echt een aanrader voor je tienerdochter. Leuke quizjes en veel artikelen over wat ze nu echt aanspreekt. Brengt mijn dochter (zelfs met dyslexie) eindelijk aan het lezen!

Iris di Mello

Meiden is het precies het blad waar mijn dochter behoefte aan heeft! Geen kind meer maar ook nog geen jongedame.. Voor die doelgroep is Meiden perfect. Ongedwongen maar veilig kennis maken met wat... Meiden is het precies het blad waar mijn dochter behoefte aan heeft! Geen kind meer maar ook nog geen jongedame.. Voor die doelgroep is Meiden perfect. Ongedwongen maar veilig kennis maken met wat het leven te bieden heeft: plezier maken, lezen, fijne recepten, liefde: alles komt voorbij. Soms pakken we een kop thee met wat lekkers en doen we samen een quiz, vergelijken we onze antwoorden en hebben de grootste lol. Lekker met de meiden!

Helga Poot

Het is inmiddels de 2e keer dat ik voor onze kleindochters een abonnement op Meiden Magazine heb genomen. Onze 2 oudste kleindochters (17 en 19) zijn inmiddels al een paar jaar "uitgelezen". Maar... Het is inmiddels de 2e keer dat ik voor onze kleindochters een abonnement op Meiden Magazine heb genomen. Onze 2 oudste kleindochters (17 en 19) zijn inmiddels al een paar jaar "uitgelezen". Maar onze 2 jongste kleindochters (9 en 12) vinden het errug leuk, heb ik begrepen, dus zij hebben sinds vorig jaar een 2-jaars abonnement.

Milou

Ik vind het een superleuk blad! Ik houd de brievenbus altijd goed in de gaten als het blad weer bijna komt. Ik kan niet wachten om hem te lezen.
Ook de kadootjes die er bij zitten zijn erg...
Ook de kadootjes die er bij zitten zijn erg leuk, daar heb je echt iets aan!

Bianca

Hij wordt van voor tot achter gelezen, en weer opnieuw