Karin

Goed telefonisch bereikbaar. Kon mijn wens kenbaar maken en zonder probleem werd dit gedaan. Erg blij mee.

Keuzeproduct was na telefoontje direct te regelen.

Dirk den Hollander

Leuke webshop met een uitstekende service. Klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam

vlotte levering, goed verpakt, volgens mij goede prijzen (niet duur)

Hetty

Prima bedrijf. Bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Super snelle levering.

Snel

Banketbakkerij Dorgelo

Wij hebben latex handschoenen besteld en ontvangen. Het product is anders en voldoet helemaal niet, het is anders dan op de foto!

Communicatie

Sali

Zeer slecht

Reactie Massamarkt:

Goedemorgen, wat vervelend dat je ons zo slecht beoordeeld. Klanttevredenheid staat hoog bij ons in het vaandel. graag zouden wij in contact treden om het probleem op te lossen voor u! u kunt... Goedemorgen, wat vervelend dat je ons zo slecht beoordeeld. Klanttevredenheid staat hoog bij ons in het vaandel. graag zouden wij in contact treden om het probleem op te lossen voor u! u kunt contact opnemen via klantenservice@massamarkt.nl. Wij staan voor u klaar!

Smit

Ik kan nog geen ervaring geven, want ik heb de zandbak die ik besteld heb nog niet binnen helaas. Ik zou dinsdag een mail krijgen hoe laat deze zou komen. Niet gehad. Misschien vandaag. Hoop ik.

Tot nu toe nog geen aanbeveling. Wie weet komt dit nog

Burmanje

Bestelling ontvangen maar was enorm teleurgesteld omdat er twee mini vaasjes er niet bij zaten. Zouden er drie moeten zijn maar 1 ontvangen. Onmiddellijk contact opgenomen en vonden het erg... Bestelling ontvangen maar was enorm teleurgesteld omdat er twee mini vaasjes er niet bij zaten. Zouden er drie moeten zijn maar 1 ontvangen. Onmiddellijk contact opgenomen en vonden het erg vervelend om te horen. En begrijpelijk. Ze zouden het gelijk in orde maken en ze alsnog na te sturen. Tot op heden nog steeds niet ontvangen dus ik ga maar weer eens bellen!

Klantvriendelijk

Jan Van Veenendaal

Goedemorgen, het is nu zaterdag 17-04-2021 dat ik deze review mededeel.
Helaas moet ik in deze review melden, dat ik persoonlijk een slechte ervaring heb zowel met de medewerkers als het product.
Het gaat hier om het artikelnummer 108302 en dat 3 maal, bestelnummer 100116652. Deze heb ik maandag 12-04-2021 besteld en woensdag 14-04-2021 met DHL binnen gekregen . Tijdens het uitpakken van de rvs onderzetters bleek in alle 3 de doosjes de onderzetters beschadigd zijn. Zelf in het rvs gezeten, en de meeste van de onderzetters zelf opnieuw geborsteld.
Wel heb ik de zelfde dag een medewerker gesproken over dit feit, deze zei dat er zsm contact gelegd zou worden. Nu 17-04-2021 nog steeds niks vernomen.
En dat betreur ik erg, daarom is het de eerste en de laatste keer dat ik nog een product bij u zal gaan bestellen.
Met vriendelijke groet
Jan van Veenendaal

Het niet nakomen van de afspraak.

Jan Van Veenendaal

Met vriendelijke groet
Jan van Veenendaal

Het niet nakomen van de afspraak.

Creatief Atelier Stoer

De online bestelling en bezorging zijn prima, maar de administratie en bereikbaarheid van de klantenservice zijn slecht.
We hebben geen bevestigingsmail of factuur bij de bestelling ontvangen...
We hebben geen bevestigingsmail of factuur bij de bestelling ontvangen en via chat of mail wordt niet op de vraag gereageerd om die alsnog te leveren.