Iriszorg

Ik heb nog steeds mijn pakketje niet ontvangen en duurt wel erg lang en DHL levert maar niks

niks

Hennie

Ik heb voor het eerst bij massamarkt een bestelling gedaan en ben daar zeer tevreden over

Snelle levering en keurig verpakt

Petra

Snelle levering goed bedrijf

Petra van der leest

Glazen besteld 12 stuks kreeg een dag na de rand 2 stuks geleverd.gemaild naar klanservice kreeg gelijk excuses en we kregen toch nog onze twaalf glazen.de andere twee mochten we ook houden.PRIMA OP... Glazen besteld 12 stuks kreeg een dag na de rand 2 stuks geleverd.gemaild naar klanservice kreeg gelijk excuses en we kregen toch nog onze twaalf glazen.de andere twee mochten we ook houden.PRIMA OP GELOST VAN MASSAMARKT.

Losse alles heel netjes op.als iets niet klopt.

JeeJee

Niet eerder

E. Zoeter-Bax

Helaas heb ik geen goede ervaring, ik had eerst een mail gestuurd of de blauwe speelgoedbus op voorraad was dan krijg ik als reactie terug ja hoor ruime voorraad, dus ik bestel en betaal, vervolgens... Helaas heb ik geen goede ervaring, ik had eerst een mail gestuurd of de blauwe speelgoedbus op voorraad was dan krijg ik als reactie terug ja hoor ruime voorraad, dus ik bestel en betaal, vervolgens hoor ik niks meer en nu ben ik zelf gaan vragen waar mijn bestelling blijft dan hoor ik de blauwe bus is uitverkocht we hebben u geld teruggestort maar ik heb nog geen geld terug ontvangen

S. Van der veen

G

Geleverd zoals omschreven, echter voor een agenda is het volgen van de bezorgroute in feite onzin!

Kim

Snelle levering.

P van den Eeden

Ik ben erg ontevreden over mijn koffiezet apparaat Sevenum. Ik krijg erge slappe koffie die nog lauw is ook. Ik denk dat het water onvoldoende wordt verhit. Graag wil ik de aankoop retourneren.... Ik ben erg ontevreden over mijn koffiezet apparaat Sevenum. Ik krijg erge slappe koffie die nog lauw is ook. Ik denk dat het water onvoldoende wordt verhit. Graag wil ik de aankoop retourneren. Bovendien werkt het snoer oprolsysteem niet. Minor point.

Goede verpakking. Prima levering

Arno

Op de foto zag ik 5 balsporten, dus ik dacht 10 sponzen te kopen voor 14 euro, in werkelijkheid kocht ik 2 sponzen .... kleine lettertjes. Niet echt leuk.

Niet kunnen ontde