Breed assortiment

snelle levering

Duidelijke site, snelle levering, via mail wordt je goed op de hoogte gehouden.

Snelle levering.

Bertina

Goede services
Betaalbaar

Snel geleverd

Julius

Handig en een snelle service.

no nonsense.

Zeer vlug ontvangen

Zeer tevreden van de ontvangst van mijn bestelling

Zondag besteld dinsdag in huis

Makkelijk en snelle levering

Gewoon goed.

Jan

Goede service, snelle levering! Maar ik heb bedenkingen bij de verpakking. De flessen waren wel in luchtbelletje folie verpakt, maar lagen wel helemaal onderaan de doos met daar boven 15 cm dikke... Goede service, snelle levering! Maar ik heb bedenkingen bij de verpakking. De flessen waren wel in luchtbelletje folie verpakt, maar lagen wel helemaal onderaan de doos met daar boven 15 cm dikke laag karton snippers. Zou het niet beter zijn de flessen tussen de snipper te leggen?
Met vriendelijk groeten
Jan

janet de Vries

Ik woon in duitsland en ben al 24 jaren op zoek naar een bedrijf in holland die ook naar duitsland verstuurd en geld van duitse banken aanneemt. Boerenbont is mijn favoriet en kan ik selfst bij... Ik woon in duitsland en ben al 24 jaren op zoek naar een bedrijf in holland die ook naar duitsland verstuurd en geld van duitse banken aanneemt. Boerenbont is mijn favoriet en kan ik selfst bij Massamarkt kopen, betalen vanuit Duitsland en het wordt vertstuurd naar duitsland.
GENIAAL

Het wordt zeer goed verpakt om te versturen.
Mijn produkt was Glas en is heel aangekomen.(selfst naar Duitsland)

Noet erg best. Na een voorraadverschil kon het bestelde artikel niet worden geleverd. Zou het geld terug krijgen maar heb nog steeds niks ontvangen.

Problemen met levering, prima afgehandeld