Ronald Bakker

Gewoon top, goede service. Ik kom zeker terug hier

goede service en prijzen

anne vosberg

Watt een goede prijs, ik snap niet dat ze het hier voor kunnen verzenden. Ik ben zeer tevreden en raadt iedereen deze site aan.

goedkoop
goede service

Hans

2 goedkope wokpannen gekocht zonder al te hooggespannen verwachtingen vanwege de vrijwel afwezige produktinfo. De 25cm versie bleek voorzien van een keramische antikleeflaag en over de 35 cm pan... 2 goedkope wokpannen gekocht zonder al te hooggespannen verwachtingen vanwege de vrijwel afwezige produktinfo. De 25cm versie bleek voorzien van een keramische antikleeflaag en over de 35 cm pan ontbrak ook op de fabrieksverpakking iedere info over de”non/stick”,

Overzichtelijke site, redelijk werkende zoekfunctie, verzending snel, laag prijsniveau.

Anoniemmino

Het product is niet wat ik ervan verwacht. verder wordt ik gek van al die reclame die ik nu continue ontvang.

nee

annemarie

Super service

lage prijs goede klantenservice

Wolters

Mij bestelling us verstuurd maar nooit aan gekomen telefonisch contact gehad met en jongeman ik moet maar uit gaan zoeken waar mijn bestelling is terwijl dhl op ander adres heeft geleverd en ervoor... Mij bestelling us verstuurd maar nooit aan gekomen telefonisch contact gehad met en jongeman ik moet maar uit gaan zoeken waar mijn bestelling is terwijl dhl op ander adres heeft geleverd en ervoor heeft laten tekenen verantwoordelijkheid ligt bij dhl en verkoper niet bij mij ik heb de rekening voldaan

Nee niet op dit moment

Waardeloos bedrijf!!

Super slecht bedrijf!
Er staat duidelijk op hun website dat je je spullen indien voor 20:00 uur heb besteld dag erna in huis hebt. Hier klopt geen moer van!...
Waardeloos bedrijf!!

Super slecht bedrijf!
Want ik heb een bestelling om 13:00 uur gedaan en zit al 3 dagen op mijn bestelling te wachten.

En als je ze een e-mail stuur krijg je geen antwoord.
En met bellen bereik je ook niets!
want er wordt aangegeven dat je geen medewerker kunt spreken, die zijn alleen via e-mail bereikbaar....(Lekker is dat )
terwijl er wel beloofd wordt dat er gelijk op je e-mail wordt gereageerd.
Ik zit nog steeds op een antwoord van MassaMarkt te wachten!

Corry Brouwer

Volgens de webshop bestelde ik 2 takken met verlichting op stroom, blijkt het met batterijen te zijn, en dat was nu net niet de bedoeling

Tom

Zeer slecht! Bestel een maatbeker van glas. Ontvang hem met een heel stuk er uit. Dit stuk zit niet in de doos. Het is dus gewoon kapot verzonden! Vervolgens een mail verstuurd met foto waar geen... Zeer slecht! Bestel een maatbeker van glas. Ontvang hem met een heel stuk er uit. Dit stuk zit niet in de doos. Het is dus gewoon kapot verzonden! Vervolgens een mail verstuurd met foto waar geen reactie op komt.

A. van den Berg

Positief