Ik kreeg niet hetzelfde als wat ik besteld had het betrof woord zoeker
De dure afbeelding stond op het plaatje en kreeg de goedkope uitvoering

Prima product, lage prijs maar helaas door hoge verzendkosten toch nog vrij duur

snelle afhandeling

Service prima, alleen heb ik tot 2 maal toe een kapot artikel ontvangen. Dit kon na overleg kosteloos retourneren. Ik heb de vraag gesteld of het artikel voor verzending getest kon worden en dat... Service prima, alleen heb ik tot 2 maal toe een kapot artikel ontvangen. Dit kon na overleg kosteloos retourneren. Ik heb de vraag gesteld of het artikel voor verzending getest kon worden en dat kon niet was het antwoord, erg jammer. Ik wilde voor de derde keer het artikel weer bestellen, kreeg toen als antwoord dat het niet meer op voorraad was. Er werd ook geen alternatief geboden. Helaas geen guirlande met werkende lampjes voor ons dus

Snelle service

Yvonne Remmig

Niet over te spreken,heb speciaal 2 dingen besteld met 1 x bezorgkosten,maar 1 artikel was door verkeerde voorraad invoer van jullie niet voorradig ,kreeg het bedrag van datgene wel... Niet over te spreken,heb speciaal 2 dingen besteld met 1 x bezorgkosten,maar 1 artikel was door verkeerde voorraad invoer van jullie niet voorradig ,kreeg het bedrag van datgene wel teruggestort,maar moest het ergens anders nu weer bestellen met weer bezorgkosten,geen discussie mogelijk,1 artikel was al verzonden!.jullie kunnen beter eerst vragen of dan de gehele order geannuleerd dient te worden of niet ,dan kan ik zelf kiezen!!

nee

Reageren op vragen

vincent

Handvatten besteld voor BK pannen culinair. Mooie website..na betaling in hoopvolle afwachting van de handvatten. Na dag komt er een mail dat de handvatten toch niet voorradig zijn. Geld wel snel... Handvatten besteld voor BK pannen culinair. Mooie website..na betaling in hoopvolle afwachting van de handvatten. Na dag komt er een mail dat de handvatten toch niet voorradig zijn. Geld wel snel teruggestort gekregen. Kan gebeuren.

mooie duidelijke opgezette website

Goed Ingepakte product

Samantha

Super snel en mooie puzzels, dank!

Snelle aflevering na bestelling.

Product prima precies zoals beschreven

Jean-Claude De Vos