1948 beoordelingen

1948 Reviews

Vd broek

Zeer slecht

Diny Brink

Zeer goed. Goede kwaliteit voor de prijs.

Snel geleverd, goede kwaliteit,lage prijs.

Marjan

Voetenbankjes voor in de tuin besteld

Heel snelle levering, zelfs in deze Corona tijd

P Boks

Helaas heb ik een uiterst vervelende ervaring met Massamarkt. Het 2 weken gelden bestelde artikel is nog steeds niet geleverd en Massamarkt hult zich in stilzwijgen.

De klantenservice is...

De klantenservice is kennelijk uitbesteedt aan een call-center dat meermaals aangeeft dat Massamarkt via email contact opneemt.

Emails blijven echter uit!

Ik heb er geen ontdekt

Stephanie

Geen goede ervaring. 3 weken geleden een zandschelp besteld, nog steeds niet geleverd. Heb dan maar een mailtje gestuurd, waarop ik meteen antwoord kreeg om te vragen wat mijn artikelnummer was.... Geen goede ervaring. 3 weken geleden een zandschelp besteld, nog steeds niet geleverd. Heb dan maar een mailtje gestuurd, waarop ik meteen antwoord kreeg om te vragen wat mijn artikelnummer was. Daarna geen reactie meer op mijn mail. Paar keer telefonisch contact opgenomen, geen succes. Neemt gewoon niemand op.

kees vermeer

Goede klantenservice, zojuist geholpen door Ronald

aardige en kundige klantenservicemedewerker

Eline

Mijn ervaring is uitermate slecht. Meerdere keren contact gehad en mijn nummer achter moeten laten ivm niet leveren van mijn producten en geen enkele keer terug gebeld. Uiteindelijk na 2 weken lang... Mijn ervaring is uitermate slecht. Meerdere keren contact gehad en mijn nummer achter moeten laten ivm niet leveren van mijn producten en geen enkele keer terug gebeld. Uiteindelijk na 2 weken lang elke dag er boven op zitten mijn geld terug ontvangen.

Geen.

klaske de Jongh

Goed geadviseerd door Ronald

klantgericht en goedkoop

Estevao Pereira

Terrible Eperience

One month to send an order and when you call nobody knows anything about it.

Cassimon

Levering is nog niet binnengekomen dus ik kan geen review schrijven.