Hans

Zeer uitgebreid assortiment, snelle verzorgde levering.
Tot op heden geen problemen gehad.

Veel spullen en snelle levering.

deetje stuut

Perfect zowel prijs als levertijd

duidelijke website

lotte

Mijn ervaring is zeer slecht. Ik had een original blue toiletblok gekocht en vervolgens een ocean fresh gekregen. Daarnaast kost dit blok normaal 1.20 en heb ik nu 12 euro betaald

Reactie Massamarkt:

Goedemiddag, wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. U kunt u ons alle werkdagen bereiken via ons nummer, de chat of de mail. Wij hebben geen correspondentie met u kunnen vinden. Zou u contact met... Goedemiddag, wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. U kunt u ons alle werkdagen bereiken via ons nummer, de chat of de mail. Wij hebben geen correspondentie met u kunnen vinden. Zou u contact met ons op willen nemen? Alvast bedankt voor uw medewerking.
met vriendelijke groet,
Team Massamarkt

prive

Heel erg tevreden. Vandaag besteld morgen in huis.

Ja goede beschrijving van het artikel. Goede verpakking. alles klopt

Sonja Verdouw

Op de website ziet het product wat ik heb besteld er mooier uit dan dat het is. Mijn product is prullaria dat voor een veel te hoge prijs door mij is aangekocht!
Er ontbreken...
Er ontbreken retourformulieren. Kortom, ik zal nooit meer iets bestellen bij dit bedrijf

Goede verkoop eigenschappen

Reactie Massamarkt:

Goedemiddag, wij hebben verder geen communicatie met u kunnen vinden. Zou u zo goed willen zijn contact met ons op te nemen dan zullen wij tot een oplossing met u komen.

marty

Snel en makkelijk

Jan Pieters

Op de site is alles duidelijk te vinden en de afhandeling gaat zonder haperen.

De concrete afhandeling en vlotte verzending, goed verpakt .

Wolters

Zeer goede prettige ervaring, er ging iets mis met de levering. Dit heeft Massa Markt perfect opgelosd. Contact via chat en mail wekte ook perfect.

Perfecte oplossing voor probleem, goede communicatie. Snelle levering. Doen wat ze beloven.

heleen schmit

Goede firma om te bestellen, erg tevreden over bestelling.

goede alles naar wens

Gerda

Goede kwaliteit .razend snel geleverd

Snelheid van bezorging en scherpe prijs