Van der Werf

Brink

Gewoon goed

snel in huis

karel bosgraaf

Wederom met genoegen weer hier een bestelling geplaatst.

groot assortiment

jan kloosterman

Zeer goed geholpen door de klantenservice

vriendelijk en goedkoop

Arjen Kraaijeveld

Leveringstermijn is een drama. Ik zit nog steeds te wachten op bestelde artikelen. Richard Visser zegt dat DHL het nogmaals aan gaat bieden, terwijl volgens DHL de zending al ruim een week retour... Leveringstermijn is een drama. Ik zit nog steeds te wachten op bestelde artikelen. Richard Visser zegt dat DHL het nogmaals aan gaat bieden, terwijl volgens DHL de zending al ruim een week retour is. Daarna wordt het stil. Heel stil.

Klarna, anders zat ik nu waarschijnlijk ook nog op mijn geld te wachten.

Reactie Massamarkt:

Goedemiddag,
Wij hebben contact met u gezocht via het bij ons bekende emailadres. Wij hebben hier geen reactie op gehad. Wij hebben u reeds terugbetaald.

Marcel

Vraag vandaag offerte voor 240 pannen en men wil niet de moeite nemen om even te helpen wat het beste is, kijk maar op de site is het antwoord

van de werf

Goede producten voor weinig

snel en goede service

Maria van Rossum

Een zeer goed advies gehad van de heer Visser m.b.t. tuinstoelen. Er zijn blijkbaar nog goede vriendelijke klantenservicemedewerkers met kennis. Super!

klantvriendelijk

jos

Ik had borden besteld ,helaas was er 1 kapot .
Binnen een week kreeg ik een nieuwe

Goede service

Pieterse

Zeer tevreden over dit bedrijf, leuke spullen, leuke prijzen en supersnelle levering en fijne klantenservice. Contact per mail ging heel vlot en afhandeling naar tevredenheid. Kende het bedrijf niet... Zeer tevreden over dit bedrijf, leuke spullen, leuke prijzen en supersnelle levering en fijne klantenservice. Contact per mail ging heel vlot en afhandeling naar tevredenheid. Kende het bedrijf niet en hoorde wisselende berichten maar ik heb alleen maar goede ervaringen!

Scherpe prijzen, snelle levering en goede klantenservice!