Troost

wij hadden het snel in huis

Boudewijn

Goed bereikbaar en klantvriendelijk

Zeer goed

Dhr. Bakker

Goede hulp

Ik had zelf een fout gemaakt met mijn e-mailadres bij de online bestelling. Met de chat mogelijkheid kreeg ik snel een medewerker te pakken zonder eindeloos gedoe met een chatbot. Prima snelle... Ik had zelf een fout gemaakt met mijn e-mailadres bij de online bestelling. Met de chat mogelijkheid kreeg ik snel een medewerker te pakken zonder eindeloos gedoe met een chatbot. Prima snelle service van de medewerker en alles in no-time opgelost.

Rob

Uiterst tevreden

waardevolle service

Dieuwke

Spullen voor mijn vakantie binnen

snel

gerard brink

Snel in huis en goedkoop

gewoon goedkoop

ans boomsma

Prima klantcontact gehad en nagezonden

goed bereikbaar

F. Wijk

Ik heb 2 prullenbakken besteld bij dit bedrijf die kapot geleverd werden. Meteen dezelfde dag heb ik een mail gestuurd en de situatie uitgelegd + foto's gestuurd. Inmiddels ben ik 4 werkdagen verder... Ik heb 2 prullenbakken besteld bij dit bedrijf die kapot geleverd werden. Meteen dezelfde dag heb ik een mail gestuurd en de situatie uitgelegd + foto's gestuurd. Inmiddels ben ik 4 werkdagen verder en heb ik nog steeds geen reactie op mijn mail gehad terwijl op hun site staat dat ze binnen 48 uur contact opnemen. Ik heb tussendoor ook nog zelf telefonisch contact opgenomen. Ik kreeg te horen dat ik teruggebeld zou worden door iemand van de klantenservice maar dit is uiteraard niet gebeurd. Tot nu toe dus erg ontevreden.

Niet reageren op mails.

Reactie Massamarkt:

Goedemiddag, Dat is bijzonder vervelend. Wij kunnen geen mailwisseling met u vinden. Zou u een mail willen zenden in dit geval naar klantenservice@massamarkt.nl. Wij zijn dagelijks bovendien... Goedemiddag, Dat is bijzonder vervelend. Wij kunnen geen mailwisseling met u vinden. Zou u een mail willen zenden in dit geval naar klantenservice@massamarkt.nl. Wij zijn dagelijks bovendien bereikbaar op kantooruren. Wij betreuren het dat wij u niet hebben kunnen helpen, na een contactmoment zullen wij dit zeer zeker voor u oplossen.

Harry de Bruin

Goede korting zakelijk via offerte

goedkoop

mw. Meertens

Op tijd alles netjes geleverd.

Alles werd op tijd geleverd, ik werd goed op de hoogte gehouden van waar mijn pakket was en het was ook goed ingepakt.
De spullen waren zoals ik gewend ben van Massamarkt: goede kwaliteit, voor...
De spullen waren zoals ik gewend ben van Massamarkt: goede kwaliteit, voor een scherpe prijs!