1948 beoordelingen

1948 Reviews

Way of Working

Meerdere keren gevraagd om een offerte theepotjes, heeft een aantal mailwisselingen geduurd. Het automatische antwoord was binnen 24 uur maar dit duurde langer. Ook het sturen van de factuur na de... Meerdere keren gevraagd om een offerte theepotjes, heeft een aantal mailwisselingen geduurd. Het automatische antwoord was binnen 24 uur maar dit duurde langer. Ook het sturen van de factuur na de automatische betaling heeft niet automatisch plaats gevonden. Gevraagd of de bestelling in mijn account geplaatst kon worden. Dit is nog niet gebeurd maar de losse factuur inmiddels wel gekregen.

Bertram van de Vlugt

Gewoon goed voor een lekkere prijs

snel in huis

Koos van Rossum

Bestelling gedaan via beslist.nl nog steeds niet binnen

Van den Berghe Daniel

Zeer slechte ervaring met Massamarkt.
Heb bij mij twee laatste bestellingen niet de gevraagde stukken ontvangen die wel waren aangeduid als in voorraad.
Bij mijn bestelling in december...
Zeer slechte ervaring met Massamarkt.
Bij mijn bestelling in december 2019 heb ik dan een mail ontvangen om mijn rekeningnummer op te geven om het betaalde bedrag terug te storten dit is echter tot op heden nog niet gebeurd (meer dan vier maand). Vorige week hetzelfde verhaal
product besteld dat in voorraad was niet ontvangen ook geen enkel bericht ontvangen.

Maria van Rossum

Ik had een vraag via de mail, Ronald belde mij terug, wat een service!

klantvriendelijkheid, snelle reactie

Teddy

Super snelle levering en goede klanten service!

Ons afdekzeil van het zwembad was gescheurd bij levering wij krijgen een nieuwe opgestuurd en hebben heel snel reactie gekregen!

Ans Boomsma

Vrijdag goed geholpen door de dhr. Visser

snelheid en klantvriendelijkheid

Kris Van Swalm

Bestelling ontvangen zoals het hoort. Enkel jammer dat de kleur van het toestel verschilt met wat je op foto zag.

Noordenaar

Massamark is op zich niets mis mee, denk ik. De bezorging via Transmission laat te wensen over.

Goeie overzichtelijke website.

Sanne Van der Kruijssen

Ik heb een klacht ingediend.. Op jullie website staat voor 20:00 uur besteld de volgende dag in huis. Bij ons 2 dagen later krijgen wij een mail dat het verzonden is.. Je betaald wel 6,95€ aan... Ik heb een klacht ingediend.. Op jullie website staat voor 20:00 uur besteld de volgende dag in huis. Bij ons 2 dagen later krijgen wij een mail dat het verzonden is.. Je betaald wel 6,95€ aan verzendkosten. En als je het niet waar kan maken moet het niet op de website zetten volgende dag in huis.

Goede prijzen