Marcel

Vraag vandaag offerte voor 240 pannen en men wil niet de moeite nemen om even te helpen wat het beste is, kijk maar op de site is het antwoord

van de werf

Goede producten voor weinig

snel en goede service

Maria van Rossum

Een zeer goed advies gehad van de heer Visser m.b.t. tuinstoelen. Er zijn blijkbaar nog goede vriendelijke klantenservicemedewerkers met kennis. Super!

klantvriendelijk

jos

Ik had borden besteld ,helaas was er 1 kapot .
Binnen een week kreeg ik een nieuwe

Goede service

Pieterse

Zeer tevreden over dit bedrijf, leuke spullen, leuke prijzen en supersnelle levering en fijne klantenservice. Contact per mail ging heel vlot en afhandeling naar tevredenheid. Kende het bedrijf niet... Zeer tevreden over dit bedrijf, leuke spullen, leuke prijzen en supersnelle levering en fijne klantenservice. Contact per mail ging heel vlot en afhandeling naar tevredenheid. Kende het bedrijf niet en hoorde wisselende berichten maar ik heb alleen maar goede ervaringen!

Scherpe prijzen, snelle levering en goede klantenservice!

annemarie meertens

Gewoon een goede betrouwbare site

goedkoop en snelle bezorging

rob van barneveld

Betaalbare kwaliteit

Goede service

André

Helaas maakt Massamarkt gebruik van DHL voor de bestellingen. Mijn pakket staat vast bij DHL, is nooit aangeboden voor levering. Contact met Massamarkt was in eerste instantie goed. Na een paar... Helaas maakt Massamarkt gebruik van DHL voor de bestellingen. Mijn pakket staat vast bij DHL, is nooit aangeboden voor levering. Contact met Massamarkt was in eerste instantie goed. Na een paar korte vragen niets meer gehoord. Komt niet betrouwbaar over, lijkt er op dat ik nooit mijn levering ga krijgen.

Niet

Reactie Massamarkt:

Goedemiddag,
Wij hebben u op 4 maart volledig terugbetaald en hierover een mail gestuurd naar a**@chello.nl

karel bosgraaf

Zeer goed geholpen door de klantenservice! Dankzij de heer Visser precies de juiste theepotten kunnen bestellen.

vriendelijk en goedkoop

tamara

Geweldig,leuk

veel keuze huisraad en kadootjes