mw. Meertens

Op tijd alles netjes geleverd.

Alles werd op tijd geleverd, ik werd goed op de hoogte gehouden van waar mijn pakket was en het was ook goed ingepakt.
De spullen waren zoals ik gewend ben van Massamarkt: goede kwaliteit, voor...
De spullen waren zoals ik gewend ben van Massamarkt: goede kwaliteit, voor een scherpe prijs!

Fokje Feddema

Erg fijn, tot een volgende keer

snel binnen

Rik

Schappelijke prijzen,

snel in huis

Henk Van der Werf

Fijne communicatie en voor leuk prijsje in huis

goedkoop

klaske

Zeer snel in huis.

Goedkoop, en goede service.

Alisha

Slechte service en kapotte producten geleverd.
Slechte service en kapotte producten geleverd.
8 opbergboxen besteld die ten eerste teruggezonden waren naar het bedrijf door DHL. DH gaf aan: pakket afgeleverd. Na contact gezocht te hebben met massamarkt kreeg ik te horen dat ze teruggestuurd waren, waarom heb ik hier geen bericht van gehad?
Vervolgens vraag ik om ze opnieuw op te sturen, krijg ik te horen dat ze niet meer leverbaar zijn. Terwijl ze gewoon op de site te koop staan, na hierop geattendeerd te hebben werden ze alsnog opgestuurd. Eenmaal aangekomen tref ik 4 van de 8 boxen beschadigd aan... Ook hierover contact opgenomen met de vraag of ik nieuwe mag/ korting kan krijgen. En dan wordt je geld teruggestort. Een ruime maand verder en ik heb nog steeds 4 boxen nodig :( Zal hier niet meer bestellen.

Snelle reactie

Reactie Massamarkt:

Wij vinden het erg vervelend dat u dit zo heeft ervaren. DHL heeft uw producten retour gestuurd wat buiten onze macht ligt. Wij hebben u direct nogmaals nieuwe boxen geleverd. toen deze beschadigd... Wij vinden het erg vervelend dat u dit zo heeft ervaren. DHL heeft uw producten retour gestuurd wat buiten onze macht ligt. Wij hebben u direct nogmaals nieuwe boxen geleverd. toen deze beschadigd bleken hebben we direct de gehele aankoopsom teruggestort, aangezien de boxen niet meer leverbaar zijn. U heeft nu 4 gratis boxen en uw geld terug.

Annelies

Zeer klantvriendelijk te woord gestaan door de heer Visser. Fijne kundige medewerker, waardoor je graag bij dit soort bedrijven koopt.

Klantvriendelijk

van de Werken

Ik had wat cadeautjes besteld voor mijn zoon's verjaardag. DHL had het pakket retour gestuurd naar verzender. Contact opgenomen met Massamarkt een vriendelijk een behulpzame medewerker aan de... Ik had wat cadeautjes besteld voor mijn zoon's verjaardag. DHL had het pakket retour gestuurd naar verzender. Contact opgenomen met Massamarkt een vriendelijk een behulpzame medewerker aan de telefoon en ze hebben gelijk een nieuwe order toegestuurd zodat alsnog het op tijd werd geleverd. Super service

snelle levering en behulpzame service!

Ingrid

Ik had mokken besteld maar twee ervan waren kapot in de verpakking. Dit gemeld met een afbeelding erbij. Meteen gevraagd of ik er dan nog gelijk 2 meer bij kon kopen want ik wilde er bij nader... Ik had mokken besteld maar twee ervan waren kapot in de verpakking. Dit gemeld met een afbeelding erbij. Meteen gevraagd of ik er dan nog gelijk 2 meer bij kon kopen want ik wilde er bij nader inzien toch een paar meer. Wat denk je, krijg ik die 2 gratis bovenop de 2 die vervangen werden i.v.m. breuk. En ook nog eens geen verzendkosten. Ik was helemaal overdonderd; zulke service zie je niet vaak meer namelijk!

goede service

Jan

Ik had wat servies besteld via Massamarkt. Er ging wat mis rond de bezorging, waardoor ik gebroken servies heb ontvangen. Tot twee keer toe was een gedeelte gebroken. Dat is heel vervelend. Stiekem... Ik had wat servies besteld via Massamarkt. Er ging wat mis rond de bezorging, waardoor ik gebroken servies heb ontvangen. Tot twee keer toe was een gedeelte gebroken. Dat is heel vervelend. Stiekem verwacht je dan ook dat het een beetje vervelend wordt. Maar dat werd het niet. Natuurlijk moet je even wat bewijzen laten zien, maar je blijft als klant centraal staan. Mijn ervaring met Massamarkt is dus ook dat er altijd iets mis kan gaan, maar je bent als klant bij Massamarkt gewoon veilig en in goede handen.

Kwaliteit producten en prima service