Ronald Klaverstijn

Klachten worden niet behandeld. Mails worden niet beantwoord. Geld kwijt en geen product ontvangen.

Nee, absoluut niet.

Klant Eindhoven

Mijn internetbestelling (vrij groot volume, drie producten) werd de volgende dag al geleverd. Helaas was één item gescheurd. Telefonisch reclameren lukte niet goed: ik zou worden teruggebeld en dat... Mijn internetbestelling (vrij groot volume, drie producten) werd de volgende dag al geleverd. Helaas was één item gescheurd. Telefonisch reclameren lukte niet goed: ik zou worden teruggebeld en dat gebeurde niet. Op een e-mail met foto (zoals aanbevolen op de website) werd echter vlot gereageerd en het product werd direct opnieuw verzonden, het defecte exemplaar hoefde niet retour.

Scherp geprijsd (het product wat ik zocht), een reclamering wordt vlot en zonder gezeur naar tevredenheid afgehandeld.

Christian Verdin

Product besteld, betaald...maar nog niet geleverd gekregen...DPD beschikt blijkbaar niet over juiste leveringsadres...fout in communicatie tussen Massamarkt en DPD ?...

Martin Heijkoop

Keurig en snel verzonden, met zorg verpakt en goedkoper dan andere aanbieders, ik ben helemaal tevreden.

vriendelijke prijs, zorgvuldig en snelle behandeling

Hanna

Snelle levering , enkele producten vallen tegen zoals een reis - rummicup: je krijgt een spel met papieren kaarten i.p.v. stenen , had ik nooit gekocht als ik dat geweten had en je ziet het pad als... Snelle levering , enkele producten vallen tegen zoals een reis - rummicup: je krijgt een spel met papieren kaarten i.p.v. stenen , had ik nooit gekocht als ik dat geweten had en je ziet het pad als de doos is opengemaakt dus bestudeer eerst het product goed en dat het geen namaak is

Snelle levering: volgende dag, producten netjes verpakt

j. postma

Normaal, totdat ik reageerede via de mail dat ik het product graag wilde ruilen
voor een ander (veel duurder) model.
Daarna NIETS meer gehoord.

Brilletje

Goede en overzichtelijke website