1948 beoordelingen

1948 Reviews

Verharen

Kort maar krachtig: Prima

Ashmee de Vries

Zwembadje voor onze dochter besteld. Doordat hij bij dhl onjuist gesorteerd is. En daardoor opnieuw gepland moest worden wat heel lang duurde kontakt opgenomen met Massamarkt. Deze gaven aan dat het... Zwembadje voor onze dochter besteld. Doordat hij bij dhl onjuist gesorteerd is. En daardoor opnieuw gepland moest worden wat heel lang duurde kontakt opgenomen met Massamarkt. Deze gaven aan dat het te lang duurde allemaal en stuurde gelijk een nieuwe op. Snelle communicatie en snelle levering. Echter was het zo dat in eens de eerdere zwembad ook werd geleverd. En deze mocht ik houden! Dus niet zwemplezier met 1 zwembad maar zwemplezier met 2 zwembadjes! Onze dochter is helemaal blij!

Snelle communicatie en levertijd.

Henk de Vries

Top

goed geholpen door Visser mbt vliegengordijn

Silvia Buijtenhek

Slecht !!!! Klitterband gooi spel besteld, star wars licht zwaarden geleverd gekregen. Al 2x over gebeld waarvan 1x antwoord apparaat ingesproken en nog steeds niks terug gehoord.

Slechte service mbt terug bellen

E Stutterheim

De heer Bakker

Goede service

goed geholpen door Ronald

bianca neven

Bestelling ging vlot levering nog niet gehad

Ik ging verder op de leverings termijn

Henk Zoomers

Zeer goed geholpen door ene Ronald Visser

rustig en klantvriendelijk geholpen door Visser

Michel Ponsioen

Ik heb drie hondenbeeldjes besteld en betaald en er twee ontvangen. Direct de klantenservice gemaild en na 3 werkdagen nog geen antwoord gekregen.