Uitstekend

Snelle levering, gunstige prijs

Wil krijgsman

Het was voor het eerst en we zijn heel tevreden hoe de bestelling gegaan is echt snel. Top.

Bestelling is niet compleet uitgeleverd. Dat is wel snel financieel geregeld (artikel blijkbaar uitverkocht, maar daar kreeg ik geen melding van), maar ik blijft nu zitten met relatief hoge... Bestelling is niet compleet uitgeleverd. Dat is wel snel financieel geregeld (artikel blijkbaar uitverkocht, maar daar kreeg ik geen melding van), maar ik blijft nu zitten met relatief hoge verzendkosten voor een halve bestelling.

Snelle afhandeling

Florentine van de Haar

Betrouwbaar en snelle goede levering en service.

Rebecca Everts

Goede ervaring bestelling snel geleverd

Duidelijke website.optijd geleverd , acceptabele prijs Top

Transparante informatie over het product.

Eerste keer wat besteld maar ging prima

Snelle service

Remco

Had nog niet eerder gehoord van Massamarkt maar omdat ik op zoek was naar een product wat slecht te verkrijgen is en die bij hun vond voor ook nog een goede prijs toch bij hun besteld.
Kan...
Kan zeggen dat dit uitstekend bevallen is.

-Assortiment
-Snelle levering
-Goed produkt

Een fijne eerste ervaring met dit bedrijf. Het product werd beschadigd bezorgd en zonder problemen en gedoe werd een nieuw exemplaar op gestuurd. Dat is service!

Duidelijke communicatie, snelle levering

Snelle bezorging