ans boomsma

Heel betrouwbaar, levering komt inderdaad de volgende dag

nelle en goede levering, dus een aanrader.

Van Barneveld

Zeer tevreden

Snelle bezorging

De Bruin

Fantastische klantenservice, had een vraag, direct antwoord

vriendelijk en snel aan de lijn

Rik

Goede service, snel in huis

Lage prijzen en snel in huis

Michiel Verheij

36 kaarsen besteld, kreeg er 3, retour gezonden en nooit meer wat van vernomen of geld terug gekregen. Had niet slechter gekund dit, waardeloos, ben echt super boos.

Reactie Massamarkt:

Goedemiddag, wij hebben via Google ook op u gereageerd. U kunt ons bellen en mailen, wij kunnen geen order van u vinden. Mocht u een order geplaatst hebben via onze site dan lossen wij dit probleem... Goedemiddag, wij hebben via Google ook op u gereageerd. U kunt ons bellen en mailen, wij kunnen geen order van u vinden. Mocht u een order geplaatst hebben via onze site dan lossen wij dit probleem graag op.

Jan van der Schilden

Voor het eerst tuinstoelen besteld. Thuis pech met twee stoelen. Mailcontact gehad. Massamarkt dacht zeer positief mee aan een oplossing.
Nieuwe tuinstoelen met bijbetaling werd door ons...
Nieuwe tuinstoelen met bijbetaling werd door ons voorgesteld en geaccepteerd. Wij waren ontzettend blij met deze oplossing.
Geweldige service en zonder moeilijk doen.

Luisterend oor en een oplossing zoeken ipv schuld bij ons leggen.

Annette Nijland

Onze ervaring met Massamarkt is prima!
Onze ervaring met Massamarkt is prima!
Op eigen initiatief werd door hen besloten ons van een nieuwe levering Berlingerhaus pannen te voorzien. De vorige levering had buiten hun schuld om vertraging opgelopen.

Servicegericht. Reageren snel middels het contactformulier c.q. klantenservice. Ook telefonisch werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Bij twijfel of vragen werd mij op het hart gedrukt zéker... Servicegericht. Reageren snel middels het contactformulier c.q. klantenservice. Ook telefonisch werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Bij twijfel of vragen werd mij op het hart gedrukt zéker weer contact op te nemen !

Richard

Beste mensen.

Bij deze wil ik jullie bedanken voor de uitstekende service.
Wij hadden een LED kerstboom besteld maar deze was defect.
Gisteren contact met Massamarkt gehad...
Beste mensen.

Bij deze wil ik jullie bedanken voor de uitstekende service.
Wij hadden een LED kerstboom besteld maar deze was defect.
Gisteren contact met Massamarkt gehad (Lisette) en zij heeft geregeld dat wij vandaag alweer een nieuwe LED kerstboom hebben ontvangen.

Dit was de eerste keer dat wij iets besteld hadden bij Massamarkt aangezien de geweldige service gaan wij dat zeker vaker doen.

Nogmaals bedankt .

Met vriendelijke groet.

Richard

Snelle en goede service

Anne

Leuke kerstspullen voor weing

goedkoop

Johannes

Binnen de afgesproken tijd in huis, zelfs met deze drukte.

snelle levering