2028 beoordelingen

2028 Reviews

Thomas, J. G.

Slecht, kom de belofte van "voor 19.30 besteld de volgende dag in huis" niet na. 2 maal telefonisch contact en dan de belofte diezelfde dag de trace en track code ook niet na. Ergo dinsdag besteld... Slecht, kom de belofte van "voor 19.30 besteld de volgende dag in huis" niet na. 2 maal telefonisch contact en dan de belofte diezelfde dag de trace en track code ook niet na. Ergo dinsdag besteld zaterdag in huis.......

Klantenservice personeel is vriendelijk maar beloofd te veel...

Van Noten Marc

Niet goed,
levering is al dagen te laat, email word niet beantwoord,
2 maal gebeld en zouden mij iets laten weten, niets gehoord

D. Brugmans

Heel slecht. Artikel besteld en dan dagen later een mail krijgen dat het niet op voorraad is en niet leverbaar.

Marga

Mijn ervaring is negatief heb 6 dagen geleden besteld heb hier 2 keer over gebeld
maar nog steeds geen bericht ontvangen over de bestel status en ze zeggen nog wel voor half 8 ''s avonds besteld volgende werkdag in huis nouja zo ga je niet met klanten om heb nog steeds niks ontvangen
Kan het product niet beoordelen slechte zaak teleur gesteld in massamarkt.

Conny

Na 4 dagen wachten op mijn bestelling bleek de voorraad niet te kloppen en werd mijn bestelling geannuleerd. Ik wacht nog op het terugstorten van mijn geld

kim kuijpers

Tot nu toe niet goed, ik heb zaterdag maar 2 artikelen ontvangen terwijl ik er 4 besteld had.
Hopelijk wordt dit morgen netjes opgelost

de prijs

Seur

Slecht, bestelde artikel zou op voorraad zijn, na 3 dagen een mail dat de order geannuleerd wordt en het geld terug geboekt. N o g steeds niks ontvangen

Geen enkele

Mireia

Slechte kwaliteit, product was gebroken aangekomen. Geen reactie op klacht gekregen.

geen enkele

A. Smit

Ik heb voor het eerst iets besteld maar produkt en nog niet ontvangen. Er wordt al wel een revieuw van mij gevraagd. Ik heb na 5 dagen eens gevraagd waar mijn producten bleven. Kreeg toen wel... Ik heb voor het eerst iets besteld maar produkt en nog niet ontvangen. Er wordt al wel een revieuw van mij gevraagd. Ik heb na 5 dagen eens gevraagd waar mijn producten bleven. Kreeg toen wel gelijk de verwachte bevestiging email en een tracke trace code. Nu een afwachten of het of het morgen echt komt

Ml Hamelberg

Goedemorgen
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.
Mvg M l Hamelberg
Heer Bokelweg 70 3032 A D Rotterdam.